Samsung Smart Monitor, COVID-19 pandemisinin bir sonucu olarak akıllı ekranlara duyulan ihtiyacın giderek daha belirgin hale geldiği Aralık 2020’de piyasaya sürdü. Samsung, piyasaya sürülmesinden bu yana dünya çapında 600.000’den fazla monitör sattığını duyurdu.
Salgının birçok kişisel ve mesleki alışkanlığımızı değiştireceği bir sır değildi. Aslında, karantinanın en zor aylarında, birçok sektör ev ofis uygulamalarıyla eşit derecede üretken olduğunu kanıtladı.
Samsung Smart Monitor, bilgisayar olmadan Netflix, Samsung TV Plus ve YouTube gibi hizmetlere izin veren yerleşik bir akıllı hub’a sahip Tizen destekli bir akıllı monitördür.
Samsung Smart Monitor’ün satış başarısı
Samsung‘un yeni akıllı masaüstü monitörleri, geçen yılın ortasında piyasaya sürülmesinden bu yana 27 inç ila 43 inç arasında değişen boyutlarda 600.000’den fazla ünite teslim ederek büyük bir satış başarısı elde etti.
Samsung Akıllı Monitörler, Bixby ve entegre hoparlörler aracılığıyla sesli çalıştırmanın yanı sıra arayüzünde kolayca gezinmenizi sağlayan bir kablosuz uzaktan kumanda ile donatılmış olarak gelir. Amaç, harici çevre birimleri veya aksesuarlara olan ihtiyacı ortadan kaldırmaktır.
Hem kullanıcılardan hem de profesyonellerden gelen incelemeler olumlu olmaktan çok daha fazlasıydı ve belki de bu yüzden Samsung’da Görsel Ekran İşinden sorumlu başkan yardımcısı Hye-Seung Ha, ürettikleri monitörlerle gurur duyuyor:
“Samsung Smart Monitor, ‘ev hayatı’ çağında kendisini tamamen yeni bir kategori olarak konumlandıran yenilikçi bir üründür.”