Snap çekmeye yarayan güneş gözlükleri, sadece otomatlarda satıldığı için uzun kuyruklara sebep oldu. Bazı alıcılar, 130 dolara satılan gözlüklerini eBay’de yüzlerce dolara satılığa çıkardı.
Snapchat Spectacles adını taşıyan güneş gözlükleri, 150 milyon günlük kullanıcısı olan hizmetin ilk donanım denemesi oldu.
İlerleyen yıllarda da farklı cihazlar tanıtması beklenen Snap Inc., bu ilk ürününü bir oyuncak olarak görüyor.
Sol kısımdaki bir düğmeye basıldığında, sol çerçevenin üst kısmında yer alan kameranın çekim yapmaya başladığı Spectacles, yuvarlak olarak kesilmiş 30 saniyelik videolar kayıt ediyor. Bu klipler, kablosuz olarak telefondaki Snapchat uygulamasına aktarılabiliyor.
Otomatların aynı konumda sadece 24 saat kalacak olmaları ise satış stratejisinin bir parçası. Bu adresler spectacles.com adresinden görülebiliyor. Strateji daha şimdiden, insanları acele ettirmesi ve satışları olumsuz etkileyebileceği gerekçesiyle eleştirilmeye başlandı.