Yeni “Katalog Destekli Alışveriş Lensleri”nin lansmanını yapan Snapchat, yeni AR (Artırılmış Gerçeklik) özellikleri ile e-ticareti bir sonraki seviyeye taşımayı hedefliyor. tüketiciler için daha fazla sanal deneme alternatifi sunarak tek bir Lens’e dönüştürülür.
Yeni özellik, Snap kullanıcılarının uygulamada fiyat gibi ürün ayrıntılarıyla birlikte tek bir Lens promosyonunda birkaç ürünü denemesini kolaylaştıracak.
Snapchat’in yeni özellikleri: Katalog Lensleri ve Lens Web Builder
Snap’in Katalog Lensleri, doğrudan bir işletmenin ürün kataloğuna bağlanacak ve her kampanyada daha fazla ürün gösterimine ve markalara gerçek zamanlı doğrudan geri bildirime izin verecek. Örneğin, bir öğe diğerinden daha fazla dikkat çekiyorsa, bu gelecekteki reklamlarınızı etkileyebilir veya ne olduğunu öğrenmek için farklı şeyler denemenize neden olabilir.
Snap ayrıca aynı tekniğin bir sonucu olarak bireysel kullanıcıların hangi ürünlerle ilgilendikleri hakkında daha fazla bilgi ediniyor ve bu verileri kendi reklam hedeflemesinde kullanmasına izin veriyor.
Snapchat, daha fazla şirketin AR Lensleri oluşturmasını kolaylaştırmak için çalışıyor. Lens Web Builder aracı, prosedürü basitleştirmek ve daha fazla marka katılımına izin vermek için yeni şablonlar ve araçlarla güncellenecek.
Bu örnekte görebileceğiniz gibi yeni araçlar, pazarlamacıların önceden oluşturulmuş yetenekleri kullanarak AR deneyimleri oluşturmasına olanak tanıyacak ve Lens oluşturma sürecinizi kolaylaştıracak.
2022’de en çok duyacağınız 7 teknolojik terim
Snapchat konuyla alakalı şu açıklamalarda bulundu:
“ Markaların iki dakika kadar kısa bir sürede bir ticaret Lensi oluşturabilmesi ve Beauty markalarının bunu yalnızca birkaç tıklamayla yapabilmesi için şimdi yaptık. Lansman sırasında, Lens Web Builder’daki bu hızlı tıklama erişilebilirliği Beauty markalarının kullanımına sunulacak ve önümüzdeki aylarda diğer ürün sektörlerinde de kullanıma sunulacak.”
Yeni özellikler ileriye doğru atılmış önemli bir adımı ve AR ticareti için gerçekten bir sonraki aşamayı temsil ediyor. Snap kullanıcılarının yüzde 71’i AR araçlarını sıklıkla kullanıyor ve 100 milyondan fazla tüketici zaten AR ile satın alma yapıyor. Birçok şirket için büyük engel, bir AR deneyimi oluşturmak için gereken zaman ve kaynaklardır.