RTB House’un banner reklamları sunan yeni teknolojisi Snippet Ads™ genel kullanıma sunuldu. Pazarlama teknolojisi çözümlerinde inovasyonlar geliştirmeye odaklanan AI Marketing Lab ve Creatives Lab tarafından geliştirip test edilen Snippet Ads’in ardındaki genel fikir, yeni reklam trafiği kampanyalarının verimini artırmak.
RTB House, kısa süre önce çözümlerini Adidas, Sephora, Trivago ve O2 gibi müşterileri için hizmet verdiği pek çok küresel bölgede daha kapsamlı pazarlama çözümleri sunmak üzere genişletti.
Snippet Ads, yaratıcılığı ve verileri maksimum etkiyi yaratacak şekilde birleştirerek, ölçeğe uygun kişisel mesajlar üretiyor. Kısa HTML kodu biçiminde ve müşterilerin sektörlerine uyarlanmış çeşitli “kullanıma hazır” tasarımlarda sunulan, farklı mesajları uyarlama ve test etme işlevine sahip bu çözümün, A/B testlerinde statik banner’lara karşı 2 kat veya 3,5 kata kadar daha fazla tıklama sağladığı kanıtlandı.
eMarketer’a göre 2019 yılında dünya çapındaki toplam medya reklamı harcamasının yarısını oluşturan çevrimiçi kampanya görüntülemede karşılaşılan güçlüklerden pek çoğunun üstesinden gelmek için RTB House’ın laboratuvarları, beta müşterilerin geri bildirimlerine dayanarak Snippet Ads’i tasarladı.
Snippet Ads özellikle yeni alıcılara ulaşmakta etkili ve RTB House’ın derin öğrenme algoritmaları; çevrimiçi kullanıcı davranışlarının yanı sıra; URL ve içeriğinin ana alan veya alt alanlar bakımından incelenmesi yoluyla hızlı içgörüler oluşturarak kişiselleştirme motoruna güç veriyor.
Otomotiv sektöründe 3,5 kat daha fazla katkı sağladı
RTB House laboratuvarları Snippet Ads’i havayolları, otomotiv ve elektronik üreticileri, seri ilanlar, moda markaları ve OTA rezervasyon platformları dahil çok kullanım ortamında test etti.
Bir beta müşterisi, dünya çapında faaliyet gösteren büyük bir otomotiv şirketiydi. RTB House müşteri için A/B testlerini yaparak Snippet Ads’i müşterinin geleneksel statik banner’larıyla karşılaştırdı. Testler, şirketin iki internet sitesindeki iki bölüm üzerinden yapıldı. İlk test beş günlük bir kampanya dönemi içindi; ikinci test ise tipik tek günlük bir kampanyaydı.
İyi tasarlanmış reklam stratejisi sayesinde;ile etkileşime geçen her iki sitedeki kullanıcılar, özel kampanya tekliflerine tıklama konusunda daha yüksek eğilim gösterdiler. Bu durum, toplamda daha iyi performans sonuçlarının elde edilmesini sağladı. Özellikle, Snippet Ads için Tıklama Oranı (CTR) geleneksel statik banner’lar için olana göre 3,5 kat daha iyiydi.
Snippet Ads, DPS’leri ve AdServer’ları kullanarak reklam stoku satın alan yayıncılar, reklamcılar veya ajanslar ile doğrudan anlaşma yapan müşteriler tarafından çeşitli şekillerde kullanılabilir. RTB House yeni reklam görüntüleme çözümleri sunarak müşterilerin kendi kampanyaları için mümkün olan en iyi sonuçları almalarını hedefliyor.
Yeni Snippet Ads çözümü hakkında daha fazla bilgi için www.rtbhouse.com/new-products/ adresini kullanabilirsiniz.