Tüm büyük sosyal medya platformları, hayranların ve işletmelerin Super Bowl 2022 etkinliğiyle etkileşime girmesine yardımcı olacak yeni araçlar ve bilgiler sundu.
Super Bowl 2022, sosyal medyadaki işletmeler için önemli bir konu olarak ortaya çıktı. ve popüler bağlantıların geniş ve ilgili kitlelere ulaşma şansı sağladı. Kullanıcılar, fiziksel olarak orada olamasalar bile, her zaman kutlamaya katılmak için yöntemler ararken, sosyal medya platformları bu soruna çare oldu.
Sosyal medya platformları ve Super Bowl 2022
Super Bowl LVI için her bir platformun nelere sahip olduğunun ve tercih ettiğiniz medya platformu aracılığıyla nasıl katılabileceğinizin bir özetini burada bulabilirsiniz.
Meta Super Bowl 2022
Doctor Strange 2 fragmanı Super Bowl 2022’de yayınlandı: Profesör X, kötü Wanda ve fazlası
Twitter Super Bowl 2022
Çoğu büyük turnuva için tipik olduğu gibi, Twitter hem takımlar hem de #SBLVI için hashflag’ları (veya emoji ile sembolize edilen hashtag’leri) uygulamaya koydu.
https://twitter.com/NFL/status/1491571088525959171
Bunun da ötesinde, kullanıcılarından seçilen Super Bowl tweet’lerini doğrudan SoFi Stadyumu’ndaki çatı katındaki LED ekran da paylaşıldı.
Tweet your wildest Super Bowl LVI prediction in 6 words or less
You'll never guess where it might end up pic.twitter.com/MtVVpZXsBM
— Sports (@Sports) January 31, 2022
Son olarak Twitter, tweet etkinliğine göre çeşitli kategorilerde en çok konuşulan Super Bowl marka kampanyalarını verecek olan “Brand Bowl” etkinliğine de dördüncü kez gerçekleşti.
https://twitter.com/TwitterMktg/status/1491064772686721031
Snapchat Super Bowl 2022
Snapchat, maç öncesinde NFL’den üç özel Discover şovunun yanı sıra, ligin ilk yarıda oynayacak olan Ulusal TV reklamından ilham alan bir Ulusal Dünya Lensi hayata geçirdi.
NFL One Pass uygulamasının kullanıcıları ayrıca benzersiz bir AR deneyiminin yaşayabildi.
Check out the new #SBLVI AR Snapchat filters on the NFL OnePass app and @NFL Snapchat! https://t.co/xCvq2Dn371@MJAcostaTV | @Kay_Breezy22 pic.twitter.com/GkVkj4PsQP
— NFL (@NFL) February 10, 2022
Kripto borsaları Super Bowl 2022’de öne çıkmak için birbirleriyle yarıştı
YouTube Super Bowl 2022
Bu yılki AdBlitz vitrini bir kez daha yapılacak ve izleyiciler Super Bowl reklamlarını maç öncesi, sırası ve sonrasında izleyebilecek. Burası, büyük işletmelerin en yeni pazarlama stratejilerini aramak için harika bir yer ve Super Bowl sırasında her biri yaklaşık 6,5 milyon dolar olan 30 saniyelik ticari reklamlarla, oyunla bağlantılı bazı devasa, inanılmaz kampanyalar olacağına da tahmin edebilirsiniz.
TikTok Super Bowl 2022
TikTok, Super Bowl etkinliğine üst üste ikinci yıl ev sahipliği yaptı ve bu sefer The Chainsmokers tarafından yönetildi.
@nfl SUPER BOWL SUNDAY ‼️ #TikTokTailgate is back and so are @thechainsmokers 😌 #superbowl ♬ umm.. yeah – andrew