Bu rehberimizde, Spotify zaman kapsülü çalışmıyor hatasıyla karşılaşıyorsanız, olası tüm çözüm yöntemlerini sizinle paylaşacağız. Eğer siz de aynı sorunu yaşıyorsanız, yalnız değilsiniz! Birçok Spotify kullanıcısı aynı hata ile karşılaşıyor.
Spotify Playlist in a Bottle hatasıyla karşı karşıyaysanız, aşağıda takip etmeniz gereken beş sorun giderme yöntemini sizinle paylaşacağız.
Spotify zaman kapsülü çalışmıyor: Neden?
Spotify, kullanıcılarının mevcut müzik zevklerini yakalamasına ve bir yıl sonra tekrar ziyaret etmesine olanak sağlamak için tasarlanmış zaman kapsülü isimli yeni bir uygulama içi deneyim sunuyor. Yayın hizmeti, Çarşamba günü yaptığı açıklamada, yeni kullanıcı deneyiminin kullanıcıların Ocak 2024’e kadar anı yakalamalarına yardımcı olacağını duyurdu.
Ancak yeni özellik kullanıma sunulduktan kısa bir süre sonra sorunların ortaya çıktığı görülüyor. Bu sorun birçok sebepten kaynaklanıyor olabilir. İşte sorunu çözebilmeniz için izlemeniz gereken beş sorun giderme yöntemi.
Spotify zaman kapsülü çalışmıyor sorunu ve çözümü
Spotify zaman kapsülü çalışmıyor sorunu ortaya çıkar çıkmaz, kullanıcılar sorunu Reddit gibi platformlarda gündeme getirmeye başladı. Eğer siz de yeni özelliğe erişmede sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki sorun giderme yöntemlerini takip edin:
- Spotify sunucu durumunu kontrol edin.
- Spotify uygulamasının önbelleğini temizleyin.
- Spotify uygulamasını güncelleyin.
- İnternet bağlantınızı değiştirin.
- Cihazınızı yeniden başlatın.
Spotify sunucu durumunu kontrol edin
Sorun uygulamanın sunucusundan kaynaklanıyor olabilir. Bu sebeple sunucu durumunu bu bağlantı üzerinden kontrol edebilirsiniz.
Spotify uygulamasının önbelleğini temizleyin
Spotify uygulamasının çerezlerini temizlemeyi deneyin. Bunu yapabilmek için aşağıdaki adımları takip edin:
Android’de:
- Cihazınızdan “Ayarlar” uygulamasını açın ve “Uygulamalar” sekmesine dokunun.
- Listeden “Spotify“ı bulun ve “Önbelleği Temizle” seçeneğini seçin.
iPhone’da:
- Cihazınızdan “Ayarlar” uygulamasını açın ve “Genel” sekmesine dokunun.
- Ardından “iPhone Saklama Alanı” sekmesine dokunun ve listeden “Spotify“ı seçin.
- Son olarak “Uygulamayı Kaldır” seçeneğini seçin.
Önemli Hatırlatma: Bu işlemi uyguladığınızda, Spotify içindeki indirmiş olduğunuz tüm müzikler silinebilir.
Spotify uygulamasını güncelleyin
Eğer bu sorunla karşılaşıyorsanız, Spotify uygulamasının güncellemelerini kontrol etmenizi tavsiye ediyoruz. Keza sorun güncellenmemiş bir uygulamadan kaynaklanıyor olabilir. Bu sebeple kullanmış olduğunuz cihazınızdan “Google Play Store” uygulamasını veya “App Store” uygulamasını açın. Ardından “Arama Motoru“na Spotify yazın ve uygulamanın mağaza sayfasına girin. Eğer herhangi bir güncelleme varsa “Güncelle” seçeneğine dokunun.
Spotify’dan yeni uygulama içi deneyim: Playlist in a Bottle
İnternet bağlantınızı değiştirin
Sorun belki de internet bağlantınızın yavaşlığından veya anlık kopmalarından kaynaklanıyor olabilir. Böyle durumlarda internet bağlantısını değiştirmek işe yarayabilir.
Cihazınızı yeniden başlatın
Cihazlarda çıkan birçok sorunu yeniden başlatma işlemiyle çözebiliyoruz. Bu sebeple Spotify zaman kapsülü sorununu gidermek için kullandığınız cihazınızı yeniden başlatmayı deneyin.
Böylelikle, Spotify zaman kapsülü çalışmıyor sorunuyla ilgili hazırladığımız rehberimizin sonuna geldik. Bu arada, Spotify Karaoke Modu hakkında detaylı bilgi almak için ilgili yazımıza göz atabilirsiniz. Digital Report ekibi olarak keyifli okumalar dileriz…