Dünyanın en ünlü kahve zinciri Starbucks’ın hikayesi üç arkadaşın Herman Melville’in Moby Dick’inden esinlenerek bir kahve dükkanı açmaya karar vermesiyle başladı. Aradan geçen 50 yıl sonra küçük bir kahve dükkanı ile çıkılan yola dünya çapında bir zincir olarak devam eden Starbucks, bu yolculuğu “Possible is Just the Beginning” reklam filmiyle onurlandırıyor.
Starbucks, uzun soluklu bir kampanyada sürdürülebilirlik odağındaki girişimlerini artırmayı hedefliyor. Ayrıca gezegen için daha iyi bir gelecek yaratmak amacı güden firma, bunu ortakları ve müşterilerinin de dahil olduğu yeni bir 50 yıllık dönem içinde başarmayı umduğunun altını çizdi.
İki hafta önce yayınlanan mini belgeselde şirketin ilk 50 yılında yaşadığı dönüm noktaları tüketicilerin beğenisine sunulmuştu.