THY Basın Müşavirliği tarafından yapılan açıklamada, 2021 yılının eylül ayında başlayan reklam filminin çekimleri İstanbul ve New York’ta gerçekleştiği belirtildi.
Milyonlarca yıl önce tüm kıtaların tek bir kara parçası olduğu Süper Kıta Pangea’dan ilham alınarak kişileri ve dünyayı yeniden bir araya getirebilme mesajı veren reklam filmi, THY’nin geniş ağının birleştiriciliğini vurgulaması ile öne çıkıyor.
Morgan Freeman THY’nin ikinci kez reklam yüzü oldu
Gerçek görüntülerin dışında görsel efektlere ve bilgisayar destekli canlandırma sahnelerine de yer verilen filmde, 2017 yılından sonra tekrar markanın reklam yüzü olan dünyaca ünlü aktör Morgan Freeman, güçlü seslendirmesi ve etkileyici oyunculuğu sayesinde markanın mesajını başarılı bir şekilde sunuyor.
Reklam filmi, dünyanın en çok izlenen spor etkinliği 56. Super Bowl’da yayınlanırken, THY’nin küresel kampanyası kapsamında 136 ülkede de izleyici ile buluştu.
https://www.youtube.com/watch?v=QTKtQF_o63Y
Sosyal medya platformları Super Bowl 2022’yi nasıl kutladı?
“Ülkemizi küresel ölçekte gururla temsil ediyoruz”
Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, yazılı açıklamada, “Dünyanın en çok izlenen spor etkinliği “Super Bowl”da altıncı kez yer almaktan dolayı mutluyuz. Bu organizasyonda yer alan tek Türk markası olarak ülkemizi küresel ölçekte gururla temsil ediyoruz. Pangea konseptinden yola çıktığımız bu filmimizde Morgan Freeman gibi önemli bir yıldız ile ikinci kez bir iş birliğine imza atmış olduk. Kendisinin güçlü anlatımı ve oyunculuğuyla uzakları yakın hissettireceğimizin mesajını başarılı bir şekilde verdiğimize inanıyoruz” ifadelerini kullandı.