TikTok e-ticaret hizmeti sunmaya hazırlanıyor. Sosyal ağ e-ticaret sektörüne girmek için bu alanın devlerinden Shopify ile iş birliğine gidiyor. Kanadalı e-ticaret devi Shopify, kullanıcıların doğrudan sosyal ağ uygulamasından alışveriş yapmasına olanak sağlayacak bir özellik üzerinde çalışmak için Çin merkezli popüler sosyal medya uygulaması ile anlaşmaya vardığını açıkladı.
TikTok e-ticaret hizmeti sosyal ağa alışveriş özelliği getirecek
Shopify yaptığı açıklamada TikTok için geliştirdikleri özellik ile kullanıcıların uygulama içinde doğrudan alışveriş yapabileceklerini belirtti. Pilot sürüm ABD ve İngiltere’de kullanıcılara sunuldu. Yakın zamanda bu özelliğin global ölçekte kullanılması planlanıyor.
Facebook, YouTube ve Twitter gibi sosyal medya devleri, sektörde büyümek için son zamanlarda alışveriş özelliklerine oldukça fazla yatırım yaptı. Şirketler, kullanıcıların sosyal ağ uygulamaları aracılığıyla ürün satın alma deneyimine dayanan e-ticaret sektöründen daha büyük bir pay alabilmek için mücadele veriyor.
Uzmanlara göre, ABD’de şuan yıllık 36 milyar dolar hacme ulaşan e-ticaret satışları 2023 yılında 50 milyar dolara ulaşacak.