Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

TikTok, kullanıcı etkinliğine göre kişiselleştirilmiş reklamlar göstermeye başlayacak

by Osman Doğan
17/03/2021
in Teknoloji
TikTok, kullanıcı etkinliğine göre kişiselleştirilmiş reklamlar göstermeye başlayacak
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

TikTok, Nisan ayından itibaren reklam politikalarında değişikliğe gidecek. Bu değişiklik, kullanıcılara varsayılan olarak kişiselleştirilmiş reklamlar gösterilmesi olacak.

Kişiselleştirilmiş reklamlar zaten platformda bir seçenek olsa da, önümüzdeki aydan itibaren otomatik olarak varsayılan hale getirilecek. TikTok’un gerçekleştireceği bu değişiklik kullanıcı deneyimini etkileyebilir.

  • TikTok botu nedir, nasıl kullanılır ve en iyi TikTok botları
  • TikTok, yeni yorum kontrol özellikleri sunuyor
  • Netflix, TikTok benzeri Fast Laughs özelliğini duyurdu

TikTok’ta kişiselleştirilmiş reklamları kapatma

Şimdiye kadar, platformda varsayılan olarak görüntülenen reklamlar, kullanıcının ayarlarına dayanmakta, fakat bunlar genel reklamlar ve kişiselleştirilmiş reklamlar değil. Başka bir deyişle, kullanıcının platform içindeki veya dışındaki etkinliğine dayanmıyor. Fakat bu durum yakın bir zamanda değişiyor.

TikTok, 15 Nisan’dan itibaren kişiselleştirilmiş reklamları otomatik olarak etkinleştirileceğinden, kullanıcılarını görüntüleme biçimindeki değişiklikler konusunda uyarıyor. Evet, kişiselleştirilmiş reklamlar kullanıcı etkinliğine dayanıyor.

TikTok, kullanıcı etkinliğine göre reklam göstermeye başlamak için
TikTok, kullanıcı etkinliğine göre reklam göstermeye başlayacak

Dolayısıyla, TikTok’taki etkinliğinize ve etkileşiminize bağlı olarak, reklamverenlerin ilginizi çekebileceğini ve bir satın alma yapabileceğinizi düşündüğü ürün ve hizmetler konusunda farklı reklamlar göreceksiniz. Ve TikTok’un yaptığı açıklamada ​​da belirtildiği gibi, reklamverenlerle ortaklıklardaki bu yeni dinamik platformun ücretsiz kalmasına yardımcı olacak.

Bu dinamik otomatik olarak uygulanacak olsa da, kullanıcılar bu reklam sisteminin hesaplarında varsayılan ayar olarak kalmasını isteyip istemediklerini kontrol edebilecekler. Böylece TikTok, kullanıcıların isterlerse mevcut reklam sistemini seçmelerine izin vermeye devam edecek.

15 Nisan’dan sonra TikTok ayarlarından değiştirebileceğiniz bir seçenek olacak. Bunu yapmak için Ayarlar Gizlilik >> Gizlilik >> Kişiselleştirme ve Veriler bölümüne gitmeniz yeterli olacak. Bu bölümde, “Özel Reklamların” mevcut olduğunu göreceksiniz.

Bunların hesabınıza uygulanmasını istemiyorsanız, yalnızca özelleştirme olmadan reklam gösterme seçeneğini devre dışı bırakın. Ve bu seçeneğin devre dışı bırakılmasının ardından “Üçüncü taraf reklam ağlarından gelen reklamlar” ı da devre dışı bıraktığını göreceksiniz.

Tags: reklamreklamcılıksosyal medyatanıtımtiktokuygulama

İLGİLİ YAZILAR

TikTok ABD Oracle Silver Lake MGX'e devredildi
Marka

TikTok ABD, Oracle Silver Lake ve MGX’e devredildi

by Kerem Gülen

TikTok, ABD'deki operasyonlarının önemli bir kısmını Amerikan yatırımcı grubuna devretme anlaşması yaptı. ByteDance CEO'su Shou Zi Chew'un iç yazışmasında kaydedildiği...

Read moreDetails
TikTok'un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi
Marka

TikTok’un ABD satışı tarihi doldu, Trump erteledi

by Aytun Çelebi

TikTok'un Çin merkezli sahipliğinden ABD'ye zorunlu devri için belirlenen 23 Ocak 2026 son tarihi, herhangi bir anlaşma sağlanmadan doldu. Trump...

Read moreDetails
Reddit gri tik doğrulama
Teknoloji

Reddit gri tik doğrulamayı alfa testine başlattı

by Aytun Çelebi

Reddit, bugün platformunda doğrulanmış profillerin sınırlı alfa testini başlattığını duyurdu. Gri tik işaretleri kullanıcı adlarının yanına eklenecek şekilde tasarlanan özellik,...

Read moreDetails
Avustralya 16 yaş altına sosyal medya yasağı getirdi
Güvenlik

Avustralya 16 yaş altına sosyal medya yasağı getirdi

by Kerem Gülen

Avustralya hükümeti, Çarşamba günü yürürlüğe girecek şekilde, 16 yaş altındaki bireylerin sosyal medya platformlarına erişimini yasakladı. Yasak, çocukların psikolojik ve...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM