TikTok, TikTok World 2024 etkinliğinde reklam dünyasını sarsacak yeniliklerin müjdesini verdi.
Symphony adlı yapay zeka destekli yaratıcı araç paketi, TikTok One adlı merkezi pazarlama platformu, etkileşimi artıracak yeni reklam ürünleri Interactive Add-Ons for TopView ve Duet with Branded Mission ile TikTok, markalara veya içerik oluşturucularına daha etkili ve verimli çözümler sunmayı hedefliyor.
TikTok, TikTok World 2024 etkinliğinde, yapay zekâ destekli reklam araçlarına yönelik bir dizi güncelleme duyurdu. Bu güncellemeler arasında yeni yapay zekâ yaratıcı araçları, gelişmiş reklam otomasyon seçenekleri, yeni reklam türleri ve daha fazlası bulunuyor.
TikTok World 2024 neler oldu
TikTok World 2024 etkinliği, TikTok’un reklamcılık alanındaki en son yeniliklerini ve gelecek vizyonunu sergilediği önemli bir platform oldu. Etkinlik, TikTok’un ABD’de yaşadığı zorluklara rağmen büyüme planlarından vazgeçmediğini ve reklamcılık alanında sürekli olarak yenilikler yapmaya devam ettiğini gösteriyor. TikTok, bu etkinlikle reklamverenlere ve içerik üreticilere daha gelişmiş araçlar sunarak platformdaki reklamcılık deneyimini daha da iyileştirmeyi amaçlıyor.
TikTok’un bu etkinlikte tanıttığı yeni reklam araçları, platformdaki reklamcılık deneyimini daha da geliştirmeyi amaçlıyor. Symphony, TikTok One, Interactive Add-Ons for TopView ve Duet with Branded Mission gibi yenilikler, markaların ve işletmelerin TikTok’ta daha etkili ve yaratıcı reklamlar oluşturmasına, hedef kitlelerine daha doğru bir şekilde ulaşmasına ve kampanya performanslarını daha iyi ölçümlemesine olanak tanıyacak. Bu yeni araçlar, TikTok’un reklamcılık alanındaki liderliğini pekiştirmesine ve platformdaki reklam gelirlerini artırmasına yardımcı olabilir.
TikTok Symphony ile yaratıcılığı yapay zeka ile buluşturuyor
@tiktoknewsroom Introducing TikTok Symphony: our new Creative AI suite that blends human imagination with AI-powered efficiency to help marketers scale content development, creativity, and productivity on TikTok.
TikTok, reklam ortakları için “Symphony” adını verdiği yeni bir “yaratıcı yapay zekâ paketi” sunuyor. Symphony, senaryo yazma, video prodüksiyonu, fikir üretme ve daha pek çok konuda yapay zekâ yardımı sağlayacak. Bu araç, TikTok’un mevcut yapay zekâ araçlarının tamamını tek bir platformda birleştiriyor ve hatta mevcut varlıklarınıza dayanarak video tanıtımları oluşturabiliyor.
TikTok One ile pazarlama araçları tek çatı altında toplanıyor
@tiktoknewsroom We’re helping brands turn discovery into measurable action, maximize their performance everywhere, and create entertainment that drives impact. Learn more about our new ad solutions that allow brands to authentically participate in the magic of TikTok ✨ Hashtag data source: Internal TikTok Data, April 2024, Global
TikTok, tüm pazarlama araçları için “TikTok One” adını verdiği yeni ve merkezi bir platform duyurdu. TikTok One, TikTok’un çeşitli araçlarına erişimi kolaylaştıracak ve mevcut Creative Center’ın yerini alarak ek yaratım öğeleri sunacak. Markalar, TikTok One üzerinden TikTok içerik üreticilerine, prodüksiyon ortaklarına ve içgörülere erişebilecek. TikTok Creator Marketplace ve TikTok Creative Challenge da bu platformda yer alacak. TikTok One ile markalar, tek bir girişle yaklaşık 2 milyon içerik üreticisine erişebilecek, en iyi ajans ortaklarını keşfedebilecek ve başarılı TikTok kampanyaları uygulamak ve ölçeklendirmek için yaratıcı araçlardan yararlanabilecek.
İnteraktif eklentiler ve Duet with Branded Mission
TikTok, reklam hedefleme için tahmine dayalı yapay zekâ ve makine öğrenimi araçlarını geliştirdiğini duyurdu. Bu sayede daha iyi kampanya sonuçları elde edilmesi hedefleniyor. Ayrıca, TikTok Shops için pazarlama optimizasyon çözümleri sunulacak. Bu çözümler, teklif verme, bütçeleme, reklam yönetimi ve TikTok Shop ürünleri için yaratıcı çözümler gibi konularda otomasyon sağlayacak. TikTok, mevcut kampanya ölçümleme işlevlerini tek bir performans ölçümünde birleştiren “Unified Lift” adlı yeni bir araç da sunuyor. Unified Lift, Brand Lift Studies ve Conversion Lift Studies’ın gücünü birleştirerek işletmelere TikTok kampanyalarının toplam etkisini kapsamlı bir şekilde görme imkanı tanıyor.
TikTok, etkinlikte iki yeni reklam ürünü daha duyurdu. “Interactive Add-Ons for TopView”, markaların Top View kampanyalarına “açılır pencere öğeleri” ve geri sayım çıkartmaları eklemesine olanak tanıyacak. “Duet with Branded Mission” ise markaların TikTok içerik üreticilerini Branded Mission videolarıyla düet yapmaya davet etmesine imkan tanıyarak etkileşimi ve katılımı artırmayı hedefliyor.
Nvidia yükselişte: ARM işlemcili dizüstü bilgisayarlar ve yapay zeka inovasyonları
TikTok World etkinliğinde duyurulan yeniliklerin çoğu, mevcut TikTok reklam araçlarının iyileştirilmesi ve kolaylaştırılması üzerine odaklanıyor. Bu, markaların TikTok’un gelişmiş yapay zekâ destekli içerik oluşturma araçlarından daha kolay yararlanmasını sağlayacak.