Tinder, George Felix’in CMO pozisyonuna atandığını ve burada markanın vizyonunu, stratejisini ve küresel operasyonlarını denetleyeceğini duyurdu. Kariyeri boyunca P&G ve Yum Brands gibi markalar için çalışan pazarlama uzmanı artık markanın Z kuşağı ile bağını derinleştirmek için flört uygulamasına katıldı.
Tinder, George Felix’i yeni Küresel Pazarlama Direktörü olarak atadı
Felix, Yum’da geçirdiği süre boyunca önemli markaların çalışmalarını yönetti. Ünlü pazarlamacı, Pizza Hut’ta Pazarlama Direktörü ve KFC‘de Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı.
Super Bowl’da prömiyeri yapılan Pizza Hut için “Newstalgia” kampanyası da dahil olmak üzere, satışları artıran ve her iki markayı da pop kültürüne geri getirerek modernize eden kampanyalar başlattı.
George Felix, Tinder’ın “kültürel alaka düzeyi”ne vurgu yaparak olasılıkların geniş olduğunubelirterek, “İlişkileri ve yeni insanlarla tanışmak istedikleri yolları yeniden tanımlamak için yeni bir neslin ortaya çıktığı bir zamanda katılmaktan heyecan duyuyorum ” dedi.
Tinder’in CEO’su Jim Lanzone ise konuyla ilgili olarak “sadece ikonik marka konumlandırması ve olağanüstü sonuçlar sunmakla kalmayıp, bunu sürekli olarak çok farklı markalarla yeni yollarla yapan bir pazarlama lideri bulmak nadirdir. Alçakgönüllülüğü ve insan merkezli liderlik tarzı kültürel açıdan bizim için önemli.” dedi.