in

Trendyol yeni ajansını GTC İletişim ve Danışmanlık olarak belirledi

GTC İletişim ve Danışmanlık Trendyol

Trendyol yeni ajansını GTC İletişim ve Danışmanlık olduğunu açıkladı. E-ticaret platformu Trendyol yeni dönem iletişim faaliyetlerini GTC İletişim ve Danışmanlık ile devam ettireceğini açıkladı.

Farklı sektörlerden lider markalar ve iş dünyası çatı örgütlerine hizmet veren stratejik iletişim danışmanlığı şirketi GTC (Global Trending & Communication) İletişim ve Danışmanlık, e-ticaret platformu Trendyol’un iletişim ajansı oldu.

25 milyondan fazla üye, on binlerce iş ortağı ve 2000 kişilik ekibiyle sürekli büyüyen ekosistem oluşturan Trendyol, moda, elektronik, ev & mobilya, gıda, anne-çocuk, kozmetik gibi yüzlerce kategoride yılda 200 milyondan fazla ürünü tüketiciye ulaştırıyor.

GTC, Trendyol’un yeni dönem iletişim çalışmalarını üstleniyor. İstanbul ve Ankara’da yerleşik ofislerinde kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, devletle ilişkiler ve kriz yönetimi gibi konularda hizmet veriyor. Ayrıca stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri veriyor.

İlginizi çekebilir:  Akakçe, yerel esnaf ile gücünü birleştiriyor

GTC, kurulduğu 1998 yılından bu yana 115’i aşan marka, kurum ve projeye hizmet verdi. Boeing, Global Yatırım Holding, MAN Türkiye, İpragaz, Tohum Otizm Vakfı, YASED, The Marmara Grubu, MESA, Kaleseramik gibi marka ve çatı örgütlerinin yer aldığı toplam 23 müşteriye hizmet vermeye devam ediyor.