Türk Telekom yeni yıla yeni bir reklam filmi ile giriyor. “47 milyonda 1 öyle değerli ki!” ve “Sadece merkeze değil, herkese” mesajları ile hayata geçen filmde Türk Telekom, ülkenin dört bir yanında yaşayan her bir müşterisine en iyi hizmeti sunmak istediklerinin altını çiziyor.
Türk Telekom, 2020’de hayata geçireceği yeniliklerle müşteri deneyimini daha da artırmaya hazırlanıyor. Bu amaçla yayınlanan reklam filminde de yeni dönemdeki stratejileri ile ilgili ipucu veriyor. Türk Telekom, yeni reklam filmi ile “47 milyonda 1 öyle değerli ki!” ve “Sadece merkeze değil, herkese” mesajlarını vererek, memleketin dört bir yanında yaşayan her bir Türk Telekomluya “bizim için çok değerlisiniz” diyor.
Türk Telekom’un, Instagram kullanıcılarının gerçek paylaşımlarından seçerek ve izin alarak reklam filmi içerisinde yer verdiği fotoğraflarda bulunan doğal şekillerin Türk Telekom’un logosundaki üçgenlere benzemesi dikkat çekiyor. Hiçbir değişikliğin yapılmadığı fotoğraflarda tek başına duran insanların olması “47 milyonda 1 öyle değerli ki…”mesajını gerçekçi bir şekilde ekrana yansıtıyor.
Concept Reklam Ajansı imzalı reklam filminin seslendirmesini geçtiğimiz ay kazandığı Emmy ödülü kazanan Haluk Bilginer yaptı. Film, Kütahya’nın Pınarları türküsünün FFW Creative Audio imzalı modern yorumu eşliğinde sunuluyor.
360 derece iletişim stratejisiyle hazırlanan kampanya kapsamında, geleneksel ve dijital mecralarda yayınlanan reklam filmiyle eş zamanlı olarak kampanya ilanları açık hava, geleneksel ve dijital tüm mecralarda yer alıyor.