Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Basın bülteni

Turkcell 13 milyon aboneye fatura aşım derdine son verdi

by DIGITAL REPORT
09/10/2025
in Basın bülteni
Turkcell 13 milyon aboneye fatura aşım derdine son verdi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Turkcell, Müşteri Deneyimi Haftası kapsamında müşteri deneyimi vizyonunu paylaştı ve yıl boyunca sunduğu çözümlerle müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ettiğini açıkladı. Şirket, ücretsiz Akıllı Fatura hizmetiyle 13 milyon kullanıcısının fatura aşım endişesini ortadan kaldırırken, Tumbara uygulamasıyla da ek avantajlar sunuyor.

Turkcell’in Akıllı Fatura hizmetiyle 13 milyon müşterisinin fatura aşım endişesi giderildi. Müşteri geri bildirimleriyle geliştirilen Tumbara ekosistemi ise, kullanıcıların aylık paketlerinden artan internet, dakika ve SMS’leri puana dönüştürerek 5,1 milyon katılımla 4 milyon adet hediye kazandırdı.

Şirket ayrıca, hat devrinde müşterilerin aynı yerde bulunma zorunluluğunu ortadan kaldıran “Esnek Devir” uygulamasını başlattı. Turkcell mühendisleri tarafından geliştirilen Omnichannel Platformu ile mağaza ve çağrı merkezi süreçleri entegre bir şekilde yönetiliyor ve her ay milyonlarca bildirimle hızlı ve standart bir hizmet sunuluyor.

Pazarlama ve Dijital Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Akgül, Turkcell’in kurulduğu günden bu yana teknolojinin öncüsü olmayı ve müşterilerinin hayatını kolaylaştıran çözümler geliştirmeyi öncelik olarak gördüğünü belirtti. Akgül, Tumbara’nın kısa sürede 5,1 milyon katılıma ulaştığını ve 4 milyon hediye kazandırdığını da sözlerine ekledi.

Turkcell’in Salla Kazan kampanyasıyla her hafta 40 milyondan fazla hediye dağıtılıyor ve müşterilere hediyelerini seçme imkanı sunuluyor. GN&Cç Çatlat kampanyasıyla gençler 120 milyon GB internet paketinin yanı sıra 1 milyondan fazla sinema ve yemek kampanyasından yararlandı. Platinum müşterileri ise akaryakıttan seyahate kadar birçok alanda hediye ve indirimlerden faydalandı.

Turkcell, müşteri deneyimi alanındaki başarılarıyla 2025’te çeşitli ödüller aldı. 7. CX Awards Turkey’de “Çalışan Deneyimi” kategorisinde birincilik ve “Yapay Zeka Kullanımı Özel Ödülü”nü kazandı. Ayrıca Customer Experience Awards Türkiye (TCXA’25) kapsamında iki Altın Ödül elde etti.

Tags: Turkcell

İLGİLİ YAZILAR

Turkcell-Google'dan Türkiye'nin ilk hiperskala bulut bölgesi
Teknoloji

Turkcell ve Google, Türkiye’nin ilk hiperskala bulut bölgesinin temellerini attı

by Kerem Gülen

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara'da TÜBİTAK ve Bilim Akademisi 2025 ödül töreninde, Turkcell ile Google Cloud ortaklığında Türkiye'nin ilk hiperskala...

Read moreDetails
Google, Türkiye'ye 2 milyar dolarlık Google Cloud bölgesi kuruyor
Basın bülteni

Google, Türkiye’ye 2 milyar dolarlık Google Cloud bölgesi kuruyor

by DIGITAL REPORT

Google, Türkiye'de yeni bir Google Cloud bölgesi kurma planlarını açıkladı. Bu yatırım, önümüzdeki 10 yıl boyunca toplam 2 milyar ABD...

Read moreDetails
Turkcell Ailem Kampanyası'na reklam filmi çekildi
Basın bülteni

Turkcell Ailem Kampanyası’na reklam filmi çekildi

by DIGITAL REPORT

Turkcell, "Avantajların Kralı" adlı reklam filmini yayımladı. Ata Demirer’in canlandırdığı karakterlerle dikkat çeken serinin beşinci filmi, Turkcell Ailem servisinin avantajlarını...

Read moreDetails
Turkcell 2025 yılında 569 bin yeni abone kazandı
Basın bülteni

Turkcell 2025 yılında 569 bin yeni abone kazandı

by DIGITAL REPORT

Turkcell, 2025 yılının 3'üncü çeyreğinde finansal ve operasyonel performans açıkladı. Şirket, bu dönemde 569 bin net faturalı mobil abone artışı...

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM