Turknet, yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Şirket, bu yenilikle sektördeki dönüştürücü rolünü daha belirgin bir şekilde yansıtmayı amaçlıyor.
1996’dan beri faaliyet gösteren ve 1,3 milyonun üzerinde aboneye hizmet veren Turknet, yeni görsel kimliğiyle geleceğe yönelik bir adım atıyor. Şirketin yeni sloganı “İnternet, Turknet” olarak belirlendi.
2022’de yapılan marka araştırmaları, Turknet’in pazarda “özgürlükçü, yenilikçi ve kuralları yeniden yazan” bir konumda olduğunu gösterdi. Yeni kurumsal kimlik, bu duruşu daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor.
Yeni logo, Turknet’in altyapı sağlayıcılığının ötesinde, teknolojiyi demokratikleştiren bir platform olarak konumunu vurguluyor. Sekiz ay süren bir çalışma sonucunda oluşturulan logo, şirketin karakterini ve teknolojiye olan tutkusunu yansıtıyor.
Turknet, taahhüt, kota veya paket sınırlamaları olmadan, tek fiyatla sınırsız ve yüksek hızlı internet sunuyor. Şirket, yeni reklam filmlerini de yayınlamaya başladı.
Kurumsal kimlik ajansı Fol Studio olan Turknet, reklam kampanyasında Consciouslab ile iş birliği yaptı.




