Twitter, işletmeler, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, yayıncılar, içerik oluşturucular ve platformu iş amacıyla kullanan herkes için Profesyonel Profiller adlı yeni bir profil türünü test ediyor.
Yeni Profesyonel Profiller temelde, potansiyel müşterilere daha fazla bilgi sağlamak için bir dizi iyileştirmenin eklendiği olağan profillerin bir modifikasyonu.
- Twitter Super Follow nedir ve hangi avantajları sunuyor?
- Twitter Fleets’e çıkartma eklemeye izin verecek
- Twitter Spaces nasıl kullanılır?
Twitter, Profesyonel Profiller ile işletmeler için özel profiller sunacak
Böylelikle ilgili profillerde firma / kuruluş / çalışanın adresinin yer aldığı bir harita ile “Hakkında” adlı yeni bir bölüm, açılış ve kapanış saatleri gibi bir dizi bilgi yer alacak.
Bu verilere daha sonra iki buton eşlik edecek; birincisi işletmenin konumuna erişim için yol tarifi almak, ikincisi ise Twitter üzerinden doğrudan iletişim sağlamak.
Yeni Profesyonel Profiller şu anda Amerika Birleşik Devletleri’nde küçük bir şirket grubuyla test ediliyor, ancak Twitter, testleri önümüzdeki aylarda daha profesyonel profil hesaplarına genişletmeyi amaçlıyor.
Twitter tarafından paylaşılan bir ekran görüntüsü sayesinde bu yeni özellikleri görebiliyoruz:
Temel fikir, Facebook’un bir süredir işletmelere sunduğuna benzer bir şey sunmak ve bireylerin profillerini şirketlerin profillerinden farklılaştırmak.
Kuşkusuz bu, şirketlerin ve profesyonellerin, işletmelerinin Twitter’dan alabilecekleri potansiyeli artırmak için stratejilerini değiştirmelerini sağlayacak bir hareket.