Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Vestel Çağrı Merkezi dünya şampiyonu oldu

by DIGITAL REPORT
17/11/2016
in Teknoloji
Vestel Çağrı Merkezi dünya şampiyonu oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Vestel, çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği Contact Center World Awards’un Amerika’daki dünya finallerinden şampiyonlukla döndü. Yarışmanın Haziran ayında Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde katıldığı iki kategoride de birinci seçilerek dünya finallerine katılmya hak kazanan Vestel Çağrı Merkezi, Amerika’da bir altın bir de bronz ödüle layık görüldü.
Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, Contact Center World Awards’un dünya finallerinde bir altın bir de bronz ödül aldı. Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği yarışmada Vestel, Joker ve Self Servis projeleri ile ödüle layık görüldü. Yarışmanın Haziran ayında Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde de bu projeler ile altın madalya kazanan Vestel, dünya finallerine katılmaya hak kazanmıştı.

Başvurduğu kategorilerde dünya devi rakiplerini geride bırakan Vestel, müşteri temsilcilerinin bilgi ihtiyacı halinde müşteriyi bekletmeye almadan hızla çözüm bulmak adına geliştirdiği Joker projesi ile altın madalya alarak dünya şampiyonu oldu. Müşteri memnuniyeti için en hızlı ve en doğru şekilde bilgilendirmeyi sağlayan Joker projesi, Vestel’in tüketicilerine ve onların zamanına verdiği değerin bir göstergesi. Vestel’in Contact Center World Awards’ta kazandığı bir diğer ödül ise Self Servis projesi ile geldi. Self Servis projesi, çağrı merkezi hatlarındaki yoğunluğu azaltmak için geliştirilmiş bir proje. Konuşma tanıma ve konuşma sentezi teknolojileri kullanılarak hayata geçirilen Self Servis projesi ile müşterilerin sesli komutlarla montaj kaydı oluşturması sağlanıyor. Sunduğu hız, işlem kolaylığı ve otamasyon ile müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği artıran Self Servis projesi, yarışmada Vestel’e bronz madalya kazandırdı.

Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, ödüllerle ilgili yaptığı değerlendirmede “Vestel olarak üretimdeki kalitenin yanı sıra kusursuz bir müşteri deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Uzun dönemli başarıların sadece üretim kalitesiyle yakalanmadığını biliyor, müşterilerimizle çözüm odaklı ve samimi bir ilişki kurmanın oldukça önemli olduğuna inanıyoruz. Biz, tüketicilerimizin zamanının ne kadar değerli olduğunun farkındayız. Bu nedenle en kısa sürede onların sorunlarını çözmek, taleplerini yerine getirmek için geliştirdiğimiz projelerin dünya çapında ödüle layık görülmesi hepimizi onurlandırdı. Bu vesile ile emeği geçen bütün çalışma arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Vestel olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetini her şeyin önünde tutarak çalışmalarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Tags: çağrı merkeziTuran ErdoğanVestel

İLGİLİ YAZILAR

Vestel Mobilite, IAA Mobility 2025'te yeni ürünlerini tanıtacak
Basın bülteni

Vestel Mobilite, IAA Mobility 2025’te yeni ürünlerini tanıtacak

by DIGITAL REPORT

Vestel Mobilite, elektrikli araç şarj teknolojileri, otomotiv elektroniği ve enerji depolama çözümlerini içeren ürün gamıyla 9-14 Eylül 2025 tarihleri arasında...

Read moreDetails
Vestel sürdürülebilirlik adımlarını ve hedeflerini açıkladı
Basın bülteni

Vestel sürdürülebilirlik adımlarını ve hedeflerini açıkladı

by DIGITAL REPORT

Vestel, 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında sürdürülebilirlik hedeflerine yönelik çalışmalarını paylaştı. Şirket, üretimde enerji verimliliği, yenilenebilir enerji kullanımı ve...

Read moreDetails
TP Türkiye, Contact Center World'de iki altın kazandı
Pro

TP Türkiye, Contact Center World’de iki altın kazandı

by DIGITAL REPORT

TP Türkiye, müşteri deneyimi ve çağrı merkezi alanında Contact Center World Awards'ta "En İyi Kriz Yönetimi" ve "En İyi Teknoloji...

Read moreDetails
Türkiye'de müşteri deneyiminde yapay zekâ odaklı dijitalleşme yükselişte
Pro

Türkiye’de müşteri deneyiminde yapay zekâ odaklı dijitalleşme yükselişte

by DIGITAL REPORT

Küresel çağrı merkezi yapay zekâ pazarı büyümeye devam ederken, Türk şirketleri müşteri deneyiminde dijitalleşmeyi önceliklendiriyor. Küresel pazarın 2024'te 1,95 milyar dolara...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM