digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Teknoloji

Vodafone, kurumsal müşterilerin en çok tavsiye ettiği operatör oldu

Yazar: DIGITAL REPORT
21 Eylül 2016
Kategori: Teknoloji
A A
Vodafone Türkiye CEO değiştirdi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Bireysel abone bazında Net Tavsiye Skoru’ndaki liderliğini 6 yıldır devam ettiren Vodafone, kurumsal müşteriler tarafından da en çok tavsiye edilen operatör oldu. Bağımsız bir araştırma şirketinin yaptığı çalışmaya göre hem Esnaf hem de KOBİ müşteri kitlelerinde Net Tavsiye Skoru’nda liderliğe yerleşen Vodafone’un bu başarısında mükemmel müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları ve 4.5G yatırımları önemli rol oynadı.
Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren ve bireysel aboneleri tarafından en çok tavsiye edilen operatör olan Vodafone, kurumsal müşteriler tarafından da en çok tavsiye edilen operatör oldu. Bağımsız bir araştırma kurumu tarafından yapılan ve kurumsal abonelerin kendi operatörleriyle deneyimledikleri servis kalitesi doğrultusunda operatörlerini yakın çevrelerine net tavsiye etme oranını ölçümleyen Net Tavsiye Skoru İzleme araştırması, Vodafone’un kurumsal kullanıcılar tarafından da en çok tavsiye edilen operatör olduğunu ve Vodafone’lu işletmelerin operatörlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ettiklerini ortaya koydu.

Mükemmel müşteri memnuniyetine odaklandı
Vodafone Türkiye’nin Net Tavsiye Skoru liderliğinde kurumsal müşteri memnuniyetine yönelik yaptığı çalışmalar önemli rol oynadı. Mükemmel müşteri memnuniyetini faaliyetlerinin merkezine koyan Vodafone Türkiye Kurumsal İş Birimi, Temmuz 2014’te sunduğu Yarına Hazırım Platformu ile her ölçekten 100’ü aşkın müşterisiyle bir başarı hikayesine imza atarak tüm Türkiye ile paylaştı. Diğer yandan, Dijitalleşme Endeksi ile her bir müşterisinin dijitalleşme ihtiyaçlarını tespit ederek bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunan Vodafone, toplam 42 bin işletmeyi dijitalleştirirken, Türkiye’nin Dijitalleşme Endeksi’ni de %48’den %53’e çıkardı. Vodafone ayrıca, kurumsal müşterilerinin tarifelerini 51 ülkede Türkiye’deymiş gibi kullanmalarını sağlayarak faturalarını düşünmeden yurtdışında da işlerini kesintisiz sürdürmelerine yardımcı oldu.

4.5G yatırımlarıyla şebekesini güçlendirdi
Vodafone Türkiye’nin Net Tavsiye Skoru başarısında, 4.5G alanında yaptığı yatırımlar ve Nisan başından bu yana uyguladığı “4bucakG” stratejisi de etkili oldu. Her an her yerde mobil olmak zorunda olan kurumsal müşterilerinin Türkiye’nin her köşesinde 4.5G hizmeti alabilmesi için 81 ilde 7 bin 500’ü aşkın 4.5G çekim noktası kuran Vodafone, kurumsal müşterilerine en geniş 4.5G kapsamasını sunan operatör oldu. Kurumsal müşterilerinin yoğunlaştığı alanları ve 4.5G ihtiyaçlarını belirleyerek kapsama yatırımlarında bu konuları önceliklendiren Vodafone, kurumsal müşterilerinin şebeke performansını Network Analytics kapabilitesiyle 7/24 takip ederek gerekli iyileştirmeleri yaptı ve ilk 200 kurumsal müşterisi için en iyi kapsamayı sağlayarak bu alanda önemli bir başarıya imza attı.

Engin Aksoy: “Kurumsal müşteri memnuniyetinde açık arayla lider olduk”
Vodafone’un müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde bireysel aboneleri arasında Net Tavsiye Skoru’ndaki lider konumunu 6 yıldır sürdürdüğünü, şimdi bu başarısını kurumsal segmente de taşıdığını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye Kurumsal İş Birimi olarak, Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonumuz doğrultusunda, ülkemizdeki işletmelerin telekomünikasyon ihtiyaçlarına yönelik uçtan uca çözümler geliştiriyor ve uyguluyoruz. İşletmelerin ‘dijital iş ortağı’ olarak tek çatı altında sunduğumuz çözümlerle, dijital bağlantılı yaşamı kurumlar için kolay ve erişilebilir kılmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda, Kurumsal İş Birimi olarak Net Tavsiye Skoru’nda lider olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bağımsız bir araştırma kurumu tarafından yapılan ölçümlemelerde kurumsal müşterilerimizin memnuniyetini ölçen her bir kriterde açık arayla lider olduk. Hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak KOBİ ve Esnaf müşteri kitlelerinde ‘En Çok Tavsiye Edilen Operatör’ olmayı başardık. Bu başarımızda, mükemmel müşteri memnuniyetini her işimizin odağına koymamızın yanında 4.5G alanında yaptığımız yatırımlar da etkili oldu. Vodafone Kurumsal İş Birimi olarak, yenilikçi ürün ve servislerimizle kurumsal müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Softbank, ARM satın almasını tamamladı
Etiketler: kurumsalmüşteri memnuniyetiVodafone
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone yerli uygulamalar için güçlerini birleştirdi

Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone yerli mesajlaşma uygulamaları için güç birleştirdi

LinkPlus yoluna Redington Türkiye olarak devam edecek

LinkPlus yoluna Redington Türkiye olarak devam edecek

Vodafone’un IoT Spotlight 2020 araştırması

Vodafone’un IoT Spotlight 2020 araştırması sonuçlandı

iyzico’da CMO görevine

İyzico’da yeni CMO Hasan Murat Büyükkucak oldu

SON HABERLER

Amazon'un oyun hizmeti Luna yakında Avrupa'da
Teknoloji

Amazon’un oyun hizmeti Luna yakında Avrupa’da

Google, Android'de uyku takibi için bir API kullanıma sundu
Teknoloji

Google, Android’de uyku takibi için bir API kullanıma sundu

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü
Pro

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü

Spotify, sevdiğiniz şarkıları ruh halinize göre filtrelemenizi sağlayacak
Teknoloji

Spotify, sevdiğiniz şarkıları ruh halinize göre filtrelemenizi sağlayacak

Redmi K40 ve K40 Pro modelleri duyuruldu: işte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Redmi K40 ve K40 Pro modelleri duyuruldu, işte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi

Twitter, kötüye kullanım tespit ettiği hesapları otomatik olarak engelleyecek
Teknoloji

Twitter, kötüye kullanım tespit ettiği hesapları otomatik olarak engelleyecek

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM