Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Vodafone’a Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 7 ödül birden

by DIGITAL REPORT
15/06/2022
in Marka
Vodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 7 ödüle layık görüldü
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Vodafone, kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren ve bu alanda önde gelen ödül programları arasında yer alan Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.

Vodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 7 ödüle layık görüldü

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Vodafone, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de bu yıl ikincisini düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde (TCXA’22) 4 Altın, 2 Gümüş ve 1 Bronz olmak toplam 7 ödüle birden layık görüldü. Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyimimizi derinleştirmeye yönelik çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz. #BirlikteMümkün marka söylemimizden aldığımız ilhamı, Müşteri Deneyimi stratejimizle harmanlayarak  müşterilerimizle olan her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz projelerin ödüle layık görülmesi bizi ayrıca gururlandırdı. Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerini değerlendiren prestijli ödül programlarından Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde ödül aldığımız kategorilerin, bu yıl özellikle odaklandığımız alanlar olan ‘En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi’, ‘Müşteri Merkezli Kültür’, ‘Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi’, ‘Dijital-Perakende Kanal Entegrasyonu’, ‘En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi’ başta olmak üzere bir şirketin müşteri deneyimi odaklı dönüşümünün olmazsa olmaz başlıklarında olması bizim için mutluluk vericiydi. Hayata geçirdiğimiz bu müşteri odaklı inisiyatiflerin müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranlarımıza ek olarak bu gibi ödüllerle de taçlanması, bize hem doğru yolda olduğumuzu gösteriyor, hem de daha fazlasını yapmak yolunda motive ediyor. Bu projelerde emeği geçen, yaptığı işlerin kalbine hep müşterilerimizi koyan tüm Vodafone ekiplerine ve Vodafone’un hizmet kalitesine güvenen tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum. Vodafone olarak, müşterilerimizin gönlünü kazanma yolunda var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Vodafone Türkiye’den 5G ve fiber ekonomik etki analizleri

27 kategoride 145 proje

Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde bu yıl 27 kategoride 45 şirketten 145 proje yarıştı. Vodafone Türkiye, geçen yıl başlattığı müşteri deneyimi dönüşüm programı Mutlu MüşteriM Programı ile “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi” ve “Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi” kategorilerinde Altın, “Müşteri Merkezli Kültür” kategorisinde ise Gümüş ödülü kucakladı. Diğer yandan, TOBi dijital asistan yetkinliğiyle aşım kontrolünü müşteriye vererek daha da müşteri odaklı hale gelen Vodafone Süper Uyumlu tarifesi “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde Altın ödülün sahibi oldu. Vodafone’un kurumiçi yetkinliklerden başlayarak çevikleştirdiği ölçüm teknikleri “En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi” kategorisinde Altın, çeşitli kanallardan akan müşteri içgörülerini aksiyona çevirme metotları ise “En İyi İçgörü Kullanımı” kategorisinde Gümüş ödül aldı. Vodafone, perakende ve dijital kanalların birbiriyle etkileşerek sunduğu bütüncül kanallı ve uzman çözümlü hizmetlerle ise “En İyi Müşteri Hizmeti” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

Tags: bilişimmüşteri deneyimiVodafonevodafone türkiye

İLGİLİ YAZILAR

Vodafone, Türkiye'de 5G'yi hizmete sunacak
Basın bülteni

Vodafone, Türkiye’de 5G’yi hizmete sunacak

by DIGITAL REPORT

Vodafone, Türkiye'deki 20'nci yılını 5G ile kutlamak üzere hazırlıklar yapıyor. Şirketin Türkiye pazarına girmek için yaptığı devralma ödemesi de dahil...

Read moreDetails
Vodafone Türkiye, 10 Aralık 2025'ten itibaren tüm fiber altyapısında gigabit hızları sundu
Basın bülteni

Vodafone Türkiye, 10 Aralık 2025’ten itibaren tüm fiber altyapısında gigabit hızları sundu

by DIGITAL REPORT

Vodafone Türkiye, 10 Aralık 2025 tarihi itibarıyla tüm fiber altyapısında gigabit hızları sunmaya başladı. Şirket, akıllı yönetim sistemleri sayesinde kendi...

Read moreDetails
Open RAN Samsung Vodafone
Basın bülteni

Samsung ve Vodafone, Open RAN teknolojisi için ortaklık kurdu

by DIGITAL REPORT

Samsung Electronics ile Vodafone, Open RAN teknolojisini Avrupa'da yaygınlaştırma konusunda iş birliği yaptı. Vodafone, Almanya ve diğer Avrupa ülkelerinde Open...

Read moreDetails
Vodafone'dan vivo ile 5G telefon işbirliği
Basın bülteni

Vodafone’dan vivo ile 5G telefon işbirliği

by DIGITAL REPORT

Vodafone, 5G destekli yeni vivo Y29s 5G 256 GB modelini Türkiye'de ilk kez ve sadece Vodafone FLEX'te satışa sundu. Ayrıca,...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM