in

Wask ile reklam hesapları tek bir platformdan yönetilecek

Wask reklam hesapları

Yapay zeka destekli bulut taban teknolojisi sayesinde kullanıcılarına Instagram, Facebook ve Google reklam hesapları Wask ile tek bir platformdan yönetilebilecek. 2018 yılında Tarvenn Ventures yatırımı ile iş modelini değişerek çok kısa sürede dünyanın pek çok ülkesindeki müşterilere ulaştı. Şu an için 30 ülkeden ödeme alan platform, reklam hesaplarını tek bir çatı altında toplarken aynı zamanda otopilot, zamanlayıcı, bütçe yönetimi ve performans karşılaştırma gibi özellikleriyle de kullanıcısına akıllı reklam deneyimi yaşatıyor.

Wask, Google Ads, Facebook Ads ve Instagram Ads hesaplarının tek bir kanal aracılığı ile takip edilmesine ve yönetilmesine imkan sunuyor. Kullanıcılara tek bir tık ile tüm kanalları tek bir platforma entegre etme deneyimi yaşatan Wask, tek bir ekran ile büyük kolaylık sağlıyor. Henüz bir reklam hesabı olmayan kullanıcılar ise Wask platformu aracılığı ile kendi hesaplarını kolayca oluşturabiliyorlar.

Kolay ve anlaşılır arayüz

Wask, kolay ve kullanıcı dostu arayüzü ile kullanıcıların zahmete girmeden tüm reklam hesaplarını tek bir platformdan yönetme imkanı sunuyor. Geliştirmiş olduğu yapay zeka destekli bulut tabanlı çözüm ile dijital reklamların tüm cihazlardan daha iyi ve daha vermli yönetilmesine olanak sunuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Hindistan, Çinli şirketlere ait 47 uygulamayı daha yasakladı

Tüm bunların yanı sıra Wask, bütçe yönetimi, otopilot, zamanlayıcı, otomatik raporlama ve performans karşılaştırma gibi araçlar ile tek nakaldan yönetim deneyimini daha kolay bir hale getiriyor.

Reklamlar artık daha akıllı

Wask tek kanaldan yönetimi mümkün kılarken bir yandan sağladığı diğer imkanlarla reklamları daha akıllı hale getiriyor. Otopilot ile verimsiz reklamlar anında sonlanırken Zamanlayıcı ile reklamları kullanıcının belirlediği zaman aralığında aktifleştiriyor. Performans Karşılaştırma özelliğiyle ise verilen reklamları karşılaştırarak hangi reklamın daha verimli olup hangisinin daha verimsiz olduğunun analizini yapıyor. Tüm bu özellikler sayesinde kullanıcı daha akıllı bir reklam deneyimi yaşıyor.

Wask kurucusu Ercan Pilcioğlu Tarvenn Ventures yatırımıyla birlikte 18 ay önce çıktıkları bu yılda emin adımlarla ilerlediklerini söylüyor. Wask operasyonlarının bir kısmını Amerika’ya taşıyan Pilcioğlu, platformun globalde de ses getireceğine inancının tam olduğunu da sözlerine ekliyor.