Xiaomi, Mi 11 65W GaN şarj aleti problemi için düzeltmenin yakında kullanıma sunulacağını doğruladı.
Xiaomi, en yeni amiral gemisi akıllı telefonu Mi 11‘i geçen hafta piyasaya sürdü. Mi 11, SD888 yonga seti kullanan ilk akıllı telefon olmasının yanı sıra, şirketin şarj cihazı olmadan gelen ilk akıllı telefonu olma özelliğini taşıyor.
Şirket kutuda şarj cihazı sunmadığı için bazı kullanıcılar telefonu şarj etmek için firmanın ayrı sattığı Mi 65 W GaN şarj aletini kullanmaya başladı. Ancak çoğu kullanıcı bu aletle ilgili sorun yaşadıklarını bildirdi.
Birkaç ay önce Çin’de satıştan çekilmesine rağmen, daha önce satın şarj aletini satın alan kullanıcılar onu yeni piyasaya sürülen Mi 11’i şarj etmek için kullanıyor. Ancak bu şarj cihazını bağladıktan sonra telefon yeniden başlatılıyor ve görünene göre, sonsuz bir kapanıp açılma döngüsüne giriyor.
Xiaomi Mobil Sistem Yazılım Departmanı Direktörü Zhang Guoquan, bir Weibo gönderisinde, Xiaomi mühendislerinin sorunu oluşturan şarj aletini test ettiğini söyledi. Yapılan analizden sonra ekip, sorunun şarj uyumluluğuyla ilgili çelişkiler nedeniyle şarj cihazının belirli modelinde ve üretim serisinde olduğunu keşfetti.
Şirket, Mi 11 akıllı telefonunun 65 W GaN şarj cihazlarından etkilenmesiyle ilgili sorunu çözecek bir OTA güncelleme yayınlayacak. Ancak şu an bu düzeltmenin ne zaman çıkacağı ile ilgili bilgi verilmedi.