Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Yapay zeka Migros’a yaradı

by DIGITAL REPORT
06/02/2019
in Teknoloji
Yapay zeka Migros'a yaradı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Son 2 ayda web sitesi üzerinden RTB House’un yapay zekâ temelli çözümü ile sağlanan dönüşüm oranı, ortalamanın yüzde 140 üzerine çıktı.

Türkiye’nin ilk sanal market uygulaması olan ve 1997 yılından bu yana, müşterilerin bir Migros mağazasında bulabilecekleri tüm ürünleri kapıda teslim hizmeti ile sunan Migros Sanal Market, Türkiye’nin uygulamalarında öncü, pazarı geliştiren, en büyük ve yaygın gıda e-ticaret sitesi olarak hizmet veriyor.

Dünya çapında eşsiz yeniden hedefleme çözümleri sunan RTB House’un yapay zekâ temelli sistemini tercih eden Migros Sanal Market, hem dönüşüm oranlarını hem de gelirini artırdı.

2018 yılının Aralık ve 2019 yılının Ocak aylarında Migros Sanal Market web sitesi üzerinden RTB House’un yapay zekâ temelli çözümü ile sağlanan dönüşüm oranı, ortalamanın yüzde 140 üzerine çıkarken, sadece mobil web sitesi baz alındığında yüzde 227’yi aştı. Bu süre zarfında sitenin gelir ve sipariş oranında ortalama yüzde 6’lık ek artış sağlandı.

2010 yılında mobilde başlayan yolculuk…

Migros Sanal Market’in 2010 yılında, “Mobil Market” uygulaması ile teknolojik bir yeniliğe öncülük ederek Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdiğini hatırlatan Migros Sanal Market Dijital Pazarlama Yöneticisi Deniz Ersoy, “Her zaman sektöre öncülük edecek yenilikleri tüketicilere sunmanın gururunu yaşıyoruz. RTB House’un çözümü sayesinde kullanıcılarımıza en doğru içeriği en doğru anda gösterme şansı elde ettik. Bu da kullanıcılarımız tarafından benimsendi ve doğrudan dönüşüm oranına ve gelirlerimize pozitif yansıdı” dedi.

Dünya çapında markalara yenilikçi reklam teknolojileri sunduklarını belirten RTB House Türkiye Ülke Müdürü Can Tunçer, “Yıllık 5 milyon dolar bütçe ile kurulan Yapay Zekâ Pazarlama Laboratuvarı’nda geliştirilen yeniden hedefleme çözümlerimiz derin öğrenme algoritmalarından güç alıyor. Yapay zekânın gelişmiş bir formu olan derin öğrenme, veriyi ayrıştırıyor ve insan beyninin çalışması sistemine benzer şekilde insanların karar vermede kullanacakları sonucu çok hızlı veriyor. Sistem, saniyeler içerisinde tüm cihazlardaki aramaları, gezinmeleri, sepet alışkanlıkları ve diğer hareketleri analiz edilen ultra kişiselleştirilmiş reklamlar sunuyor” dedi.

Tags: derin öğrenmeMigrosRTB HouseSanal Marketyapay zeka

İLGİLİ YAZILAR

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor
Basın bülteni

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

by DIGITAL REPORT

Küresel pazarlama teknolojileri şirketi RTB House, 2026 yılına kadar 1 trilyon dolarlık bir hacme ulaşması beklenen dijital reklamcılık pazarında Derin...

Read moreDetails
Nvidia'nın yeni yapay zekası NitroGen, oyunları sizin yerinize oynayacak
Yapay Zeka

Nvidia’nın yeni yapay zekası NitroGen, oyunları sizin yerinize oynayacak

by Emre Çıtak

Metin2'de dolunay kılıcı düşürmek için uykusuz kalanlar veya MMORPG'lerde saatlerce aynı yaratığı kesip farm yapmaktan parmaklarına kramp girenler... Gözünüz aydın...

Read moreDetails
Japonya YZ için ilk temel planı onayladı
Yapay Zeka

Japonya, yapay zeka için ilk temel planı onayladı

by Aytun Çelebi

Japonya hükümeti, 23 Aralık 2025 tarihli Kabine toplantısında, yapay zeka (YZ) alanında ilk temel planını onayladı. Plan, YZ gelişimini ve...

Read moreDetails
Firefox üç yılda modern AI tarayıcısına evrilecek
Teknoloji

Firefox’a AI kill switch 2026’da geliyor

by Aytun Çelebi

Mozilla'nın yeni CEO'su Anthony Enzor-DeMeo, Firefox tarayıcısına yapay zeka (AI) özelliklerinin entegre edileceğini 17 Aralık 2025 tarihinde Reddit platformunda duyurdu....

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM