Yemek.com pek çok kategoride binlerce yemek tarifini ve eğlenceli içerikleri kullanıcılarıyla buluşturuyor.
Yemek.com bu sefer de Dimes ile bir iş birliğine imza attı. İş birliği ile hayata geçirilen “Sesli Komut” projesi Avrupa’nın en prestijli uluslararası ödül programlarından Digiday Marketing and Advertising Awards Europe’da, “En İnovatif İçerik Kullanımı” kategorisinde ödül aldı. Aynı zamanda bu yılın ödül alan tek Türk projesi oldu.
Sesli Komut ile yemek yapmak daha kolay
Yemek.com’un Dimes iş birliği ile bu yılın başında hayata geçirdiği “sesli komut” özelliği sayesinde kullanıcılar, laptoplarına ya da telefonlarına dokunmadan kahvaltılık kategorisinde yer alan tarif ve videoların akışını kendi verdikleri sesli komutlar ile yönetti.
Uygulama, yemek tarifini takip etmeye çalışırken bir yandan da yemek yapmaya çalışanlar için oldukça kullanışlı oldu. Uygulama ile kullanıcılar hayallerindeki kahvaltıyı hazırlamakla meşgulken ekrana dokunmalarına gerek kalmadan sadece verecekleri sesli komutlarla yemeklerini hazırlamış oldular.
Kahvaltı severler, videolarda ‘başlat’, ‘durdur’, ‘ileri / geri sar’, tariflerde ise ‘aşağıya / yukarıya kaydır’ sesli komutlarla video ve tarifleri sesle yönetti.
Toplam 9 ödül
Yemek.com, “Sesli Komut” projesi ile bu yıl içinde ulusal ve uluslararası platformlarda toplam 9 ödül kazandı.
Proje; Social Media Awards Turkey’de “Jüri Ödülleri Yeni Teknolojilerin Kullanımı” kategorisinde, Martech Awards’ta “İçerik Pazarlamasında En İyi Teknoloji Kullanımı” ve “Online Mecralarda En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde ödül aldı.
Proje ayrıca; Smarties Türkiye Ödülleri’nde “Mobile Audio” kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu. Smarties EMEA Bölgesel Ödülleri’nde “Mobile Audio” kategorisinde Altın, “İnovasyon” kategorisinde Gümüş ve “Brand Awareness” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu. Proje, Smarties Global Ödülleri’nde ise Bronz ödüle layık görüldü.