Yemeksepeti Banabi’de isim, logo ve uygulama alanında değişimleri kapsayan geçiş süreci başladı ve Banabi’nin adı “Yemeksepeti Market” olarak değiştirildi. Yeni dönemde Yemeksepeti Market’teki ürün gamı genel olarak zenginleşirken, taze meyve sebze ürünleri, kırmızı ve beyaz et ürün çeşitliliği, hızlı ve pratik yemek alternatifleri de önemli ölçüde artacak.
Türkiye çapında 58 ilde yaşayan milyonlarca kullanıcıya 4 binden fazla çeşitte market ürününü dakikalar içinde ulaştıran Yemeksepeti Banabi’nin Yemeksepeti Market’e dönüşümü 11 Mayıs’ta Android, 15 Mayıs’ta ise iOS kullanıcılarına tamamen yansımış olacak. Geçiş süreci 24 Mayıs’ta tüm platformlarda tamamlanmış olacak.
Yemeksepeti Otonom Teslimat Sürecini başlattı
Yemeksepeti’nin “İçimizden Biri” olarak tanımladığı marka kimliğine ve “Aklındaysa Kapında” yaklaşımına uyumlu biçimde hayata geçirilen bu dönüşüm, Yemeksepeti kullanıcılarının tek bir uygulama içinde aradığı her şeyi hızlı bir şekilde bulabilmesi vizyonunu tamamlıyor. Markanın yeni logo ve tasarımı ile Yemeksepeti uygulamasının, “yemek siparişinden çok daha fazlası” imajına vurgu yapılmış oluyor.