İki yıldır beta sürümüyle iş dünyasına yardımcı olan Amy ve Andrew sonbaharda tam sürüme geçiyor.
Google Takvim’in yanına eklenen Office 365 ve Outlook.com desteğine sahip iki asistanın üreticisi x.ai Kurucusu ve CEO’su Dennis Mortensen, “Otonom şekilde toplantı ayarlayabilmelerini sağladığımız günden bu yana, Outlook.com ve Office 365 takvimlerini kullanmalarını hedefliyorduk” şeklinde konuştu.
Bu yıl başında 23 milyon dolar fon toplayan şirket, böylece bugüne dek toplam 35 milyon dolar fon almış oldu.
X.ai’nin ilk müşterileri ufak şirketler, ürün müdürleri, satış elemanları, pazarlama, tasarım ve eğitim alanında çalışanlar olarak dikkat çekiyor. Ancak artık daha büyük şirketleri hedefleyebilecekler.
E-postaya kendi adresleri eklenerek toplantı talebi gönderildiğinde bunları otomatik olarak zaman çizelgesine oturtan, alternatifleri sorarak iki tarafın da uygun zamanını bulan ve böylece işleri kolaylaştıran sistem, sadece ABD’de 90 milyon müşteri potansiyeline erişirken, şirketin tahminine göre yılda yaklaşık 10 milyar toplantı ayarlıyor.