Hatırlayacak olursanız, geçtiğimiz ay YouTube’a bazı premium özelliklerin geleceğinden sizlere bahsetmiştik. İşte bu özelliklerden biri geldi çattı! YouTube Premium aboneleri yakında sponsorlu reklamların monotonluğundan kurtulacak. Video akış platformu, izleyicilerin sıkıldığı anları atlamalarını sağlayacak “İleri Atla” adlı sihirli bir buton sunacak. İşte tüm detaylar…
YouTube Premium aboneleri için yeni özellik: İleri Atla
“İleri Atla”, birkaç ay içinde deneme sürümünden çıkıp, Premium abonelerin kullanımına sunulacak. Yeni özellik, izleyicilerin hangi kısımları atlamak isteyeceğini, adeta bir kâhin gibi tahmin edebilecek. Tabii bunu yaparken kullanıcı verileri ve yapay zekadan destek alacak. Kısacası bir dokunuşla, videonun en ilgi çekici kısmına atlamak mümkün olacak.
YouTube, başlangıçta bu özelliği yalnızca popüler videolar için kullanıma sunacak, böylece herkes yeni özelliği deneyimleyebilecek.
Daha önce sadece ABD’deki Android kullanıcılarının kullanabildiği bu özellik, yakında dünya genelinde kullanımda olacak. “İleri Atla”, reklamları bastırmakla kalmayacak, aynı zamanda YouTube Premium’un cazibesini de artıracak.
YouTube’un yeni “İleri Atla” özelliğiyle video izleme artık daha keyifli olacak. Sponsorlu reklamların arasına sıkışıp kalmak yerine, en sevdiğimiz anlara direkt olarak atlayabileceğiz.
Öne çıkan görsel kaynağı: Christian Wiediger / Unsplash