Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

“Kara Cuma” reklam tıklamalarını iki katına çıkarıyor

by DIGITAL REPORT
21/11/2016
in Teknoloji
“Kara Cuma” reklam tıklamalarını iki katına çıkarıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Tüm dünyaya yayılan “Kara Cuma” alışveriş çılgınlığı, web sitesi ziyaretlerini yüzde 30 yükseltirken, dönüşüm oranını yüzde 70 artırıyor.
Kapsamlı yeniden hedefleme kampanyalarının uzman şirketi RTB House, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 40 ülkede “Kara Cuma” (Black Friday) ve “Siber Pazartesi” (Cyber Monday) dijital reklam kampanyalarının dönüşüm oranını artırdığını açıkladı.

Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayan ve tüm dünyaya yayılan alışveriş çılgınlığı, dijital pazarlama uzmanları için önemli fırsatlar sunuyor. Özellikle moda markalarının inanılmaz indirimlerine sahne olan “Kara Cuma” günü, dijital reklam tıklamaları yüzde 70’lik artış gösteriyor.

Bununla birlikte “Siber Pazartesi” ise tıklamalardaki artış yüzde 30 olarak gerçekleşiyor.

Elektronik cihazlar, mobilya ve moda ürünlerinin inanılmaz indirimlerle kullanıcılarla buluştuğu günlerde doğru yeniden hedefleme yöntemleri kullanmanın önemine değinen RTB House Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu günler pazarlama uzmanları için fırsatlar getiriyor. RTB House’un verilerine göre, sadece web sitesi ziyaretlerinde dahi yüzde 30’a varan artışlar görülüyor” dedi. Tuğ sözlerini şu şekilde sürdürdü:

“Kara Cuma dendiğinde yalnızca bir günden ziyade hafta sonunu da içine alan 4 günlük bir periyottan söz ediyoruz. İndirim fırsatlarının yanı sıra kullanıcılarla etkileşimini ve marka bilinirliğini artırmak isteyen pazarlama uzmanları için büyük olanak ortaya çıkıyor. Hafta sonu boyunca her internet kullanıcısına özel olarak hazırlanan dijital reklamlar ile yatırım geri dönüşünü en yüksek seviyeye çıkarmak mümkün oluyor.”

Kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için www.rtbhouse.com adresini kullanabilirsiniz.

Tags: araştırmaharcamaKara CumaraporRTB House

İLGİLİ YAZILAR

Arizona üni: Yeni tür keşifleri rekor kırıyor
Teknoloji

Arizona Üniversitesi: Yeni canlı türü keşifleri rekor kırıyor

by Kerem Gülen

Arizona Üniversitesi öncülüğündeki çalışma, bu ay Science Advances dergisinde yayımlanarak, yeni tür keşif hızının yükseldiğini ortaya koydu. Araştırmacılar, 2015-2020 yılları...

Read moreDetails
RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor
Basın bülteni

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

by DIGITAL REPORT

Küresel pazarlama teknolojileri şirketi RTB House, 2026 yılına kadar 1 trilyon dolarlık bir hacme ulaşması beklenen dijital reklamcılık pazarında Derin...

Read moreDetails
York Üniversitesi antibiyotik krizine karşı metal destekli bir çözüm üretti
Teknoloji

York Üniversitesi antibiyotik krizine karşı metal destekli bir çözüm üretti

by Aytun Çelebi

York Üniversitesi araştırmacıları, bir haftada 700'den fazla metal bazlı bileşiği sentezleyerek ve tarayarak yeni antibiyotik adayları belirledi. Nature Communications dergisinde...

Read moreDetails
Çin uzmanları katı hal pil risklerini ifşa etti
Teknoloji

Çin uzmanları katı hal pil risklerini ifşa etti

by Kerem Gülen

Çinli uzmanlar ve araştırmacılar, Aralık 2025'te katı hal pillerinin (SSB) mutlak güvenli olduğu iddialarını sorguladı. Teknolojinin yüksek enerji yoğunluğu ve...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM