Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Adjust, pazarlamacıların veri analizini kolaylaştıran yapay zeka ürününü tanıttı

by DIGITAL REPORT
28/05/2025
in Marka
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Adjust, yapay zeka destekli ürünü Growth Copilot’u piyasaya sürdü. Ürün, pazarlamacıların veri analizi ve kampanya optimizasyon süreçlerini iyileştirmeyi amaçlıyor.

Müşteri geri bildirimleriyle geliştirilen Growth Copilot, pazarlamacıların çeşitli kanallarda ve kampanyalardaki performanslarını izlemelerine, temel performans göstergelerine (KPI) ilişkin bilgilere erişmelerine ve stratejilerini bu doğrultuda düzenlemelerine olanak tanıyor.

Adjust, gizlilik düzenlemeleri, altyapı değişiklikleri ve artan rekabet gibi faktörlerin veriyi analizi zorlaştırdığını belirtiyor. Şirket, Growth Copilot’un büyük dil modeli (LLM) teknolojisini kullanarak hızlı ve doğru analizler sunduğunu, bu sayede kurum içi ekiplere veya ek araçlara ihtiyaç duymadan stratejik karar almayı kolaylaştırdığını ifade ediyor.

Growth Copilot, iş akışlarını yeniden düzenleyerek ekip verimliliğini artırmayı, karmaşık veri setlerinden anlık analizler sunmayı ve ham veriyi hızlıca işleyip anlaşılır raporlar ve görselleştirmeler oluşturmayı hedefliyor. Ürün, doğal dil işleme teknolojisi sayesinde kullanıcıların sade bir dil kullanarak sorular sormasına ve veri odaklı yanıtlar almasına olanak tanıyor.

Şirket, Growth Copilot’un geleneksel yöntemlerle gözden kaçabilecek veri kalıplarını ve eğilimleri ortaya çıkarmak için gelişmiş algoritmalar kullandığını belirtiyor. Ürünün, içerik oluşturma veya kodlama için tasarlanan yapay zeka araçlarından farklı olarak büyüme ekiplerinin gerçek zamanlı performans takibi, kampanya optimizasyonu ve risk azaltma gibi ihtiyaçlarına odaklandığı ifade ediliyor.

Adjust CEO’su Andrey Kazakov, Growth Copilot’un pazarlamacılara vaat edilen ancak uygulamada yetersiz kalan yapay zeka çözümlerinden farklı olduğunu, ürünü “sorulardan eyleme giden en hızlı yol” olarak tanımladığını belirtti.

Tags: pazarlamayapay zeka

İLGİLİ YAZILAR

Google 2025i Yapay Zeka Fayda Yılı ilan etti, OpenAI Kırmızı Kod ile karşılık verdi
Yapay Zeka

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

by Emre Çıtak

Google, 23 Aralık'ta yayınladığı kapsamlı yıl sonu araştırma özetiyle 2025 yılını, yapay zekanın deneysel bir teknolojiden pratik bir fayda aracına...

Read moreDetails
xte artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor
Yapay Zeka

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

by Emre Çıtak

X (eski adıyla Twitter), 24 Aralık 2025'te sessiz sedasız devreye aldığı yeni bir özellikle platformu bir kez daha karıştırdı. Şirket,...

Read moreDetails
AI bilincini tespit etmek imkansız
Yapay Zeka

Cambridge filozofu: AI bilincini tespit etmek imkansız

by Emre Çıtak

Cambridge Üniversitesi filozofu Dr. Tom McClelland, Mind & Language dergisinde yayımlanan yeni bir çalışmada, yapay zekanın bilinçli hale gelip gelmediğini...

Read moreDetails
Nvidia'nın yeni yapay zekası NitroGen, oyunları sizin yerinize oynayacak
Yapay Zeka

Nvidia’nın yeni yapay zekası NitroGen, oyunları sizin yerinize oynayacak

by Emre Çıtak

Metin2'de dolunay kılıcı düşürmek için uykusuz kalanlar veya MMORPG'lerde saatlerce aynı yaratığı kesip farm yapmaktan parmaklarına kramp girenler... Gözünüz aydın...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM