Allianz Türkiye, Allianz’ım mobil uygulaması üzerinden yapay zeka destekli “Semptom Sorgulayıcı” çözümünü kullanıma sundu. Bu yeni özellik sayesinde Allianz sağlık sigortası müşterileri, bulundukları yerden semptomlarını sorgulayarak bilgi alabilecek ve ne yapmaları gerektiğini öğrenebilecek.
Şirket, bu çözümle müşterilerinin sağlık gibi kritik bir konuda doğru bilgiye ulaşmasını kolaylaştırmayı hedefliyor. Müşteriler, cep telefonları aracılığıyla hissettikleri semptomları girerek olası nedenlerini öğrenebilecek ve gerekli yönlendirmeleri alabilecek.
Semptom Sorgulayıcı, müşterileri ilgili uzmanlık alanlarına yönlendiriyor. Dijital Sağlık alanında uzman doktor varsa, müşteriler randevu alarak online muayene de olabiliyor. Bu sayede Allianz sağlık müşterileri, yaşadıkları semptomlarla ilgili uzman doktorlarla görüşerek tamamen dijital bir sağlık hizmeti alabiliyor.
Allianz Türkiye, değişen ihtiyaçlara göre dijital sağlık çözümlerini Allianz’ım uygulamasındaki Dijital Sağlık alanında topladı. Müşteriler bu alandan Semptom Sorgulayıcı’ya ek olarak 7/24 Dr. Allianz sağlık danışmanlığı hizmetinden de faydalanabiliyor.
Allianz Türkiye, sağlık alanında sunduğu hizmetlere ek olarak Allianz’ım mobil uygulamasında ‘Sağlıklı İçerikler’ adıyla bir blog sayfası da sunuyor. Bu sayfada uzman doktorlar tarafından yazılan bilgilendirici içerikler yer alıyor.
Allianz Grubu, yaklaşık 70 ülkede 156 bini aşkın çalışanıyla 128 milyon müşterisine sigortacılık ve varlık yönetimi hizmeti veriyor. Allianz Türkiye, elementer sigortalarda Allianz Sigorta, bireysel emeklilik ve hayat sigortalarında Allianz Yaşam ve Emeklilik ile Allianz Hayat ve Emeklilik şirketlerini bünyesinde barındırıyor.



