Teknoloji

Amaç farkındalık: Influencer sahte tatil yaptı, herkes inandı

Yazı:  | 

Bir Instagram influencerı, insanların internette gördüğü her şeye inanmalarına dikkat çekmek adına ilginç bir çalışma yaptı.

Amaç farkındalık: Influencer tatil yaptı, herkes inandı. Instagram’da 300 binden fazla takipçiye sahip olan Natalia Taylor, sosyal medya kullanıcılarının gördükleri her şeye inanmalarına dikkat çekmek adına sahte bir Bali tatiline çıktı! ABD’de bulunan Instagram influencerı, çektiği göz alıcı fotoğraflarla ABD’den ayrılmadan, insanları Bali’de bir tatile çıktığına inandırmayı başardı.

Süslü bir villada şampanyalar

Taylor, takipçilerine Bali’de olduğuna yönelik bilgiler içeren paylaşımlar yaparak, kendini lüks bir villada banyoda uzanıp, şampanyasını patlatırken gösterdi. “Kraliçe geldi. #bali” metniyle bunu duyuran Taylor, kısa süre içinde binlerce beğeni topladı. Bir takipçisi, “Gerçekten en iyi hayatı yaşıyor” yorumunu yaptı.

Gerçeği bir Youtube videosu ile itiraf etti

Influencer, farkındalık yaratmak için sahte Bali tatilinden paylaştığı fotoğrafların ardından, Los Angeles’ta bulunan bir IKEA mağazasından bir video paylaştı ve takipçilerine gerçeği söyledi. Taylor, bunu yapmaktaki amacının influencerların aldıkları ücretsiz ürünler ya da sosyal medyada statü kazanmak adına, hayatları hakkında verebildikleri sahte bilgilere dikkat çekmek olduğunu söyledi. Taylor, açıklamasında “İnternette yaşamın her zaman göründüğü gibi olmadığı, özellikle de bugünlerde ve bu çağda olmak istediğiniz kişi gibi davranmanın çok kolay olduğu söyleniyor” dedi.

Taylor’ın sahte Bali tatilini anlattığı videosu 1 milyondan fazla kişi tarafından izlendi.

Influencer pazarlama, sosyal medyada, özellikle de Instagram’da markalar tarafından çok fazla tercih edilen bir pazarlama modeli.