Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Arzum’dan yılın ilk üç ayında 33.9 Milyon TL net kâr

Arzum Elektrikli Ev Aletleri, 2022’nin ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre; yılın ilk üç ayında net kârını 33.9 Milyon TL’ye ulaştıran Arzum’un toplam hasılatı ise 307.8 Milyon TL oldu.

Yazar: DIGITAL REPORT
11/05/2022
Kategori: Marka
Arzum’dan yılın ilk üç ayında 33.9 Milyon TL net kâr
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Arzum Küçük Ev Aletleri pazarı adette %6,5 ciroda ise %83,5 büyüdü
  •  “Sürdürülebilir büyüme stratejimizin ana noktası”
  • 60’tan fazla ülkede Arzum ürünleri kullanılıyor
  • “Dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atacağız”

Arzum Elektrikli Ev Aletleri, 2022 yılının ilk üç ayında 33.9 Milyon TL net kâr elde etti. Yılın ilk üç ayında 58.2 Milyon TL esas faaliyet kârı elde eden Arzum’un hasılatı Ocak-Şubat-Mart 2022 döneminde 307.8 Milyon TL olarak gerçekleşti. Böylece Arzum, satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 52 oranında artırdı. Brüt kârını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72.2 oranında artırarak 113.2 Milyon TL’ye ulaştıran Arzum’un FAVÖK (faiz, amortisman ve vergi öncesi kârı) sonucu ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 79.8 oranında artarak 56.7 Milyon TL olarak gerçekleşti.

Arzum Küçük Ev Aletleri pazarı adette %6,5 ciroda ise %83,5 büyüdü

Birinci çeyrek sonuçlarını değerlendiren Arzum CEO’su Mete Zadil, Bağımsız araştırma kuruluşunun verilerine göre; Küçük Ev Aletleri pazarının ilk üç aylık dönemde adette %6,5 ciroda ise %83,5 büyüme gösterdiğini söyledi.

AdvertisementAdvertisement

 “Sürdürülebilir büyüme stratejimizin ana noktası”

“Sürdürülebilir büyüme; stratejimizin ana noktasını oluşturuyor. Başarılı operasyonel ve finansal performansımız sayesinde bu hedefimize ulaşmak için elimizden geleni yapıyoruz” diyen Mete Zadil sözlerini şöyle sürdürdü: “Diğer şirketlerden stratejik farklılığımız; operasyonel modelimiz. Bir üretim yerimiz bulunmuyor, üçüncü parti tedarikçiler ve üreticilerle çalışıyoruz. Aslında bu, Arzum’a özgü değil birçok şirketin kullandığı ve fayda sağladığı bir model. Ancak bizim rekabetimiz tasarım ve mühendislikte bitiyor. Böylece üzerinize çok fazla yük binmiyor. Dünyada ekonomik açıdan sıkıntı yaşanan dönemlerde bu durum Arzum’a esneklik ve çeviklik avantajı sağlıyor.”

Arzum’dan yılın ilk üç ayında 33.9 Milyon TL net kâr
Arzum’dan yılın ilk üç ayında 33.9 Milyon TL net kâr

60’tan fazla ülkede Arzum ürünleri kullanılıyor

Arzum’un iç piyasadaki başarıları sürerken globaldeki çalışmalarının da hız kesmeden sürdüğünü vurgulayan Mete Zadil, “Arzum olarak globalleşme bizim en temel hedeflerimizden biri. 2016 yılından beri benimsediğimiz global stratejimiz ile hedef pazarlarda önemli bir ivme yakaladık. Türkiye’de başarıyla sürdürdüğümüz iş modelimizi var olduğumuz ülkelerde de aynı başarıyla uygulamak için çok sıkı çalışıyoruz. Her yıl global satış rakamımız dolar bazında büyüyor. Geçtiğimiz yıl Arzum’un en önemli büyümelerinden biri globalde oldu. Kendi markamızla global satış gerçekleştiriyoruz. Bunun yüzde 20’sini Avrupa Birliği ülkelerine yapıyoruz. Global pazarlarda kendi markamızla var oluyoruz ve dünyanın 60’tan fazla ülkesindeki evlerde, ofislerde Arzum tasarımı ve logosuna sahip ürünlerin kullanılması çok gurur verici” diye konuştu.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Aydem Yenilenebilir Enerji 2022’nin ilk çeyreğinde gelirini 3 katına çıkardı

“Dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atacağız”

“2022’de daha güçlü bir kurumsal yapıyla, globaldeki büyümemizi daha da güçlü bir şekilde sürdürmeyi istiyoruz” diyen Mete Zadil sözlerini şöyle tamamladı: “Dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz. Küçük Ev Aletleri sektöründe müşterilerimizle aramızdaki bağları daha da güçlendireceğiz. Arzum’un Türk kahvesi kültürünü dünyaya yayma misyonunu devam ettireceğiz. AR-GE, tasarım ve inovasyon odağımızı koruyarak sektörün öncü markalarından biri olmayı sürdüreceğiz. Başta müşterilerimiz olmak üzere tedarikçilerimizin, çalışanlarımızın, yatırımcılarımızın tercihi olarak yolumuza devam etmek üzere, aynı heyecan, bağlılık ve inançla çalışmaya devam edeceğiz. Gezegenimizin sağlığı için sürdürülebilirliği daha da merkezimize alacağız.”

Etiketler: ArzumArzum Elektrikli Ev AletleriArzum Küçük Ev Aletlerifavökfinansal sonuçlarGlobal PazarinovasyonMete ZadilTasarım

İLGİLİ YAZILAR

Kimya Teknoloji Merkezi nedir?
Teknoloji

Kimya Teknoloji Merkezi ile her yıl 12,3 Milyon Dolarlık kayıp önlenecek

Yazar: DIGITAL REPORT

Yüksek teknolojili ve katma değerli yerli ürün geliştirme vizyonu ile Türkiye’de bir ilk olacak ‘Kimya Teknoloji Merkezi’ projesini başlatan İKMİB,...

Devamını oku
Bulut bilişim çözümleri nedir?
Teknoloji

Bulut çözümlerle operasyonel maliyetler 3’te 1 oranında azalıyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Dijitalleşme hızlanırken bulut bilişim çözümlerine ihtiyaç artıyor. Bulut bilişim pazarı son 5 yılda yüzde 332 oranında büyüyerek 2022 yılında 482...

Devamını oku
ADATA LEGEND 850 SSD: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

ADATA LEGEND 850 SSD tanıtıldı

Yazar: DIGITAL REPORT

ADATA LEGEND 850 SSD serisinin Haziran ayında satışa çıkması planlanıyor. SSD, sınırlı sayıdaki “Limited Edition” varyantıyla da kullanıcıların beğenisine sunulacak....

Devamını oku
Penta Teknoloji güçlü büyümesini hızla sürdürüyor
Marka

Penta Teknoloji, 2022’nin ilk çeyreğinde gelirini yüzde 53 artırarak büyümesine devam etti

Yazar: DIGITAL REPORT

Penta Teknoloji, 2022 yılının ilk üç aylık döneminde konsolide cirosunu geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 53 artırarak 1,9 milyar...

Devamını oku

SON YAZILAR

Bosch, hidrojen elektrolizi için bileşenler geliştirecek

Samsung, Google iş birliği ile ilgili gelecek dönem planlarını ve sunacağı yenilikleri paylaştı

Acer, dönüştürülebilir premium Chromebook dizüstü ve Chromebook tablet bilgisayarlarını tanıttı

TSMC Singapur fabrikası global işlemci krizine çözüm olabilir mi?

Acer, OLED ekranlı ve 12. Nesil Intel Core H serisi işlemcili yeni Swift 3 dizüstü bilgisayarını duyurdu

Dünyaca ünlü Evangelion karakterleri sınırlı süreyle PUBG MOBILE’da

Singapur Yüksek Mahkemesi’nden Bored Ape NFT satışına engel

iPhone 14 lansman tarihi ortaya çıktı

Karşılaştırma: Google Pixel 6a vs Apple iPhone SE 2022

OPPO birinci çeyrek sonuçlarına göre dünyada dördüncü sırada

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement

ÇOK OKUNANLAR

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor
Teknoloji

WhatsApp, yeni özelliği için sohbet geçmişi senkronizasyonu üzerinde çalışıyor

Madonna NFT dünyasına katıldı
Kripto

Madonna NFT dünyasına tüm “çıplaklığıyla” katıldı

WOO X: Nedir?
Kripto

WOO X şimdi Türkçe!

Twitter'da "beni kim engelledi" sorusunun yanıtını öğrenin
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

SON REHBERLER

Lost Ark Chicken Festival rehberi: Wild Wing Island, ödüller ve daha fazlası

WWE 2K22 güncellemesi nasıl yapılır?: 1.12 yama notları

Borderlands 3 Epic Games’te ücretsiz oldu: Steam ile nasıl cross-play yapılır?

Borderlands 3 ile Gearbox Software SHiFT hesabı nasıl oluşturulur?

TikTok ve Snapchat’te Neon Lines filtresi nasıl kullanılır?

Fortnite Hafif Makineli Tüfek nerede bulunur?

Vivo’nun yeni amiral gemisi tanıtıldı: X80 Pro

Twitter’da takipçi nasıl arttırılır?

En iyi sosyal medya yönetim programları (2022)

Twitter’da video nasıl gömülür?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ

AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Go to mobile version