Boyner, 15 Aralık 2023 itibarıyla Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı’na Aslı Demir Gönül’ü atadı. Gönül, şirketin omnichannel stratejisini güçlendirme, müşteri yolculuğunu geliştirme ve marka değerini ileriye taşıma projelerine liderlik edecek.
Marmara Üniversitesi Finansal Bilimler Fakültesi Aktüerya Bölümü mezunu olan Gönül, kariyerine 2004 yılında PwC’de denetim alanında başladı. Ardından Alshaya’da gıda dışı perakende markalarının iletişim ve CRM çalışmalarında görev aldı, Starbucks’ta marka ve kategori yönetimi rollerini üstlendi.
2012’de Turkcell’e katılarak müşteri kazanımı, sadakat programları ve marka iş birlikleri projelerini yönetti. 2014’te Joker’de CRM, kampanya ve pazarlama ekiplerine liderlik etti, bu görevi 2016-2019 yıllarında Boyner’de sürdürdü. 2019’da AbbVie’de medikal estetik kategorisinin tüketici ve dijital pazarlama stratejilerini şekillendirdi. 2022’de MAC’te (Mars Athletic Club) Pazarlama, İletişim ve Gelir Yönetimi’nden sorumlu olarak şirketin stratejik dönüşümüne katkı sağladı.




