bp Türkiye, yeni dönem iletişim çalışmalarını İz İletişim’le sürdürecek.
bp Türkiye, iletişim çalışmalarına İz İletişim ile devam edecek
Sektörde 12 yılı geride bırakan İz İletişim, daha önce de birlikte çalıştığı bp Türkiye’yi yeniden müşteri portföyüne ekledi. İz İletişim, iş birliği kapsamında markaya lider iletişimi, stratejik iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi, kriz iletişimi alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.
Türkiye’nin ve dünyanın bilinen enerji şirketlerinden birine danışmanlık vermekten heyecan duyduklarını belirten İz İletişim Genel Müdürü Aslı Öztürk, “Enerji devi şirketlerden bp Türkiye ile müşteri portföyümüze enerji kattık. Sektördeki bilgi birikimimiz ve tecrübemizle bp Türkiye’nin iletişim çalışmalarında fark yaratacağız. Enerji sektörünün gündem belirlediği bir dönemde sektörün büyük oyuncularından biriyle çalışmak bizi de sürekli olarak canlı tutacak” ifadelerini kullandı.
Levent Kadagan, İz İletişim bünyesinde Genel Koordinatör olarak göreve başladı
İş dünyasının bilinen kurumlarına hizmet veren İz İletişim’in portföyünde Turkcell, Turkcell grup şirketleri, Oyak ve tüm grup şirketleri, Castrol, Getir, Mercedes-Benz, Red Bull, Vestel, Eczacıbaşı, Akkök Holding, Kibar Holding, Aras Kargo, Deloitte, Panasonic, Siemens Healthineers, Kellogg Türkiye gibi markalar yer alıyor.