Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Çağrı merkezi oteli Call Center Hotel İzmir açıldı

by DIGITAL REPORT
27/04/2012
in Teknoloji
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel ikinci lokasyonunu İzmir’de faaliyete geçirdi. İlk aşamada 600 koltuk kapasitesi ile başta Net Call Center olmak üzere Türkiye’nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerine hizmet verecek olan CCH İzmir’in açılışı Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım ve BTK Başkanı Tayfun Acarer tarafından yapıldı.

Açılış töreninde yaptığı konuşmada, CCH’nin İstanbul dışında faaliyete geçen ilk yatırımı olma özelliğini taşıyan CCH İzmir sayesinde, çağrı merkezi şirketlerinin şehirdeki faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebileceklerini vurgulayan CCH CEO’su Tarkan Ersubaşı, “Çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, sektörümüzdeki ana oyuncu firmaların da destekleri ile hızlı bir gelişim gösterdi. Yaklaşık iki yıldır İstanbul Kavacık’ta hizmet vermekte olan bin 500 koltuk kapasiteli iki binamızın ardından İzmir’de faaliyete geçen yeni lokasyonumuz ile toplam koltuk kapasitemiz 2 bin yüze ulaşmış oldu. CCH İzmir, tıpkı İstanbul’da olduğu gibi, İzmir’de de son derece modern bir binada, sektörümüzün teknolojik açıdan ulaştığı son noktadaki en gelişmiş çözümlerle çağrı merkezi şirketlerine hizmet verecek” diye konuştu.

Pek çok açıdan önemli avantajlar sunuyor

Keyifli bir çalışma ortamının yanı sıra verimliliğe pozitif katkı sağlayacak yapısı ile CCH İzmir’den yararlanacak şirketlerin ihtiyaç duyacakları her şeyin CCH’de hazır olarak sunulduğunu belirten Ersubaşı, “Çağrı merkezlerinin tek yapmaları gereken ekiplerinin yerleşim planlarını hazırlamak olacak. CCH İzmir’in altyapısı, gerek uzun vadeli, gerek dönemsel projelere, gerekse de çağrı merkezi yatırımı gerçekleştirmeden önce ihtiyaçlarını belirlemek isteyen şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli konsepti, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor. Bu benzersiz konsepti İzmir gibi ülkemizin en büyük şehirlerinden birinde daha hayata geçirmekten sonsuz mutluluk ve gurur duyuyoruz. İstanbul’da olduğu gibi, İzmir’de faaliyet gösteren çağrı merkezleri için de güvenilir bir servis sağlayıcı olmayı, en üst düzeyde gizlilik ve denetim olanakları sunmayı hedefliyoruz” dedi.

Çağrı merkezi oteli Call Center Hotel İzmir açıldı

Net Call Center, CCH ile İzmir’de de büyüyecek

Törende bir konuşma yapan Net Call Center (Hem İletişim) Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Poyraz, stratejik iş ortakları CCH’nin gelişiminden ve İstanbul dışında da büyümesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: “Net Call Center olarak, hızlı ve istikrarlı büyümemizi devam ettirerek Ankara ve İstanbul operasyonlarımıza İzmir’i de eklemiş olduk. Merkezi Ankara’da bulunan bir şirket olarak, İstanbul operasyonumuzu CCH’nin olanaklarından yararlanarak sürdürüyoruz. CCH’nin sunduğu hazır teknolojik altyapıyı kullanarak 40 koltuk ile başladığımız İstanbul operasyonumuzu kısa süre içinde 100’e yükseltmeyi başardık. Benzer bir gelişimin bugün açılışını yaptığımız CCH İzmir’de de gerçekleşeceğine inanıyorum. CCH İzmir’de ilk aşamada 60 koltuk kapasitesi ile faaliyet göstereceğiz ve bu sayıyı şirket hedeflerimiz doğrultusunda hızlı bir şekilde artırmayı öngörüyoruz. İzmir gibi Türkiye’nin önemli bir şehrine istihdam sağlamak bizi ayrıca memnun ve motive ediyor. Deneyimli ve profesyonel yönetim kadromuzla birlikte yüksek performanslı ve hızlı büyümeler artık şirketimizin kültürü haline gelmiş durumda ”

CCH’de hizmet vermenin kendilerine çok sayıda avantaj sağladığını vurgulayan Poyraz, “Başta teknolojik altyapı olmak üzere, CCH’de hazır olarak sunulan tüm olanaklar işimize daha kolay odaklanmamızı sağlıyor. Geçtiğimiz yıl İstanbul operasyonumuza başlarken tek yapmamız gereken çalışma arkadaşlarımızı seçmek olmuştu. Şimdi aynı süreci İzmir için de yaşıyoruz ve kulaklık bile satın almamıza gerek kalmadan, hiçbir eksiği olmayan yeni bir operasyonu daha hayata geçiyoruz. CCH’nin ihtiyaçlarımız doğrultusunda özelleştirilebilen esnek bir hizmet yapısına sahip olması hızlı aksiyon almamızı, dolayısıyla da müşterilerimizden gelen taleplere anında yanıt verebilmemizi beraberinde getiriyor” diye konuştu.

Tags: Kurumsal BT

İLGİLİ YAZILAR

Çoklu bulut nedir?
Teknoloji

Çoklu buluta geçiş, işletmelerin düşünce yapısını da değiştiriyor

by DIGITAL REPORT

Bulut teknolojisi artık kurumsal BT stratejisinin oldukça önemli bir parçası. İşletmeler arasında gittikçe önem kazanan bu fenomen, çoklu bulut olarak...

Read moreDetails
Veri merkezleri: Ana tehditler neler?
Güvenlik

Veri merkezleri operatörleri giderek artan siber saldırı risklerine karşı ne kadar hazırlıklı?

by DIGITAL REPORT

Veri merkezlerine yönelik siber saldırılar herkesi ilgilendiren bir sorun haline geliyor. Siber düşmanlıkların Ukrayna’yı aşması durumunda veri merkezlerinin ateş hattının...

Read moreDetails
Teknoloji

DHL Express Türkiye’ye yeni CEO

by DIGITAL REPORT

Uluslararası hızlı hava taşımacılık şirketi DHL Express, Türkiye’de yaklaşık 4 yıldır Markus Reckling liderliğinde sürdürdüğü başarılı faaliyetlerine Claus Lassen ile...

Read moreDetails
Teknoloji

Beko İngiltere’den Cambridge’e AR-GE merkezi

by DIGITAL REPORT

Arçelik A.Ş.’nin Birleşik Krallık’ta faaliyet gösteren satış ve pazarlama şirketi Beko Plc., Cambridge’deki Ar-Ge Merkezi’nin resmi açılışını yaptı. Koç Holding...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM