Türkiye’de “canlı yayından satış” uygulamasının temsilcilerinden olan Vidyodan, online alışveriş deneyimini “görerek satın al” diyerek bir üst seviyeye çıkarıyor, yeni dijital reklam kampanyasıyla da izleyenlerin dikkatini çekmeyi başarıyor.
Kampanya içeriği; internette sadece ürün yorumu ve fotoğrafı inceleyerek karar vermek zorunda kalmadan canlı yayınlarda görerek, duyarak, soru sorarak alışveriş deneyiminin getirdiği avantajlara odaklanıyor.
‘’Böyle alışveriş görmedin’’ sloganıyla yayımlanan kampanyada platform ile ilgili akıllara gelen tüm sorular akıcı ve samimi bir dille anlatıyor. Canlı yayında satıcıya soru sorarak interaktif ve eğlenceli alışveriş deneyimi konseptini de filminde ön plana çıkarıyor.
Canlı yayınları kaçırma, fırsatları yakala
Her gün yaptığı canlı yayınlarla on binlerce tüketiciye ulaşan Vidyodan, canlı yayınlarında sınırlı stoklarla fiyatlar sunuyor. Yayınları takip edenler hem sosyal ve eğlenceli bir alışveriş deneyimi yaşarken hem de başka bir platformda bulamayacakları fırsatları yakalıyorlar.
On binlerce farklı ürünü online platformunda sunan Vidyodan Uygulaması App Store ve GooglePlay’den indirilebiliyor.
Sanat ve teknolojinin “İyilik” ile buluştuğu “BForGood” NFT sergisi Boyner Cadde’de
Künye
- Reklamveren: Vidyodan
- Reklamveren temsilcisi: Yusuf Mert Yılmaz, Gülşen Ünsal, Yağmur Yakut, Ercan Özcan
- Reklam Ajansı: Montent
- Prodüksiyon Şirketi: Montent
- Medya Ajansı: Humble