digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Teknoloji

CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı

Yazar: DIGITAL REPORT
16 Ağustos 2016
Kategori: Teknoloji
A A
CarrefourSA, gelişmiş analitik ile aktif müşteri sayısını katladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Türkiye’de perakende sektöründe her zaman ilklere imza atan ve müşteri deneyimini sürekli artırmayı hedefleyen CarrefourSA, dünya analitik lideri SAS’ın sunduğu analitik çözümlerin sağladığı olanaklar sayesinde sadakat kartı kullanan aktif müşteri sayısını ve kartla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payını 6 ay içerisinde %100 oranında artırdı.

Perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, elde ettiği büyük veriyi analiz etmek, anlamlandırmak ve elde ettiği sonuçlardan hareketle stratejilerini belirlemek için SAS’ın dünya çapında kabul gören gelişmiş analitik çözümlerini kullanıyor. Bu sayede kampanya hedef kitleleri oluşturan ve yapılan kampanyaların sonuçlarını sağlıklı bir şekilde ölçen CarrefourSA, sadakat kartı kullanan aktif müşteri sayısı ve sadakat kartıyla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payını önemli ölçüde yükseltti. SAS çözümlerinin kullanılmaya başlanmasından itibaren 6 ay içerisinde CarrefourSA kartı kullanan aktif müşteri sayısı %100 oranında artarken, CarrefourSA kartla yapılan alışverişlerin ciro içindeki payı da %100’den fazla artış gösterdi. Yaptığı analitik çalışmalarla kampanya verimliliğini de artıran CarrefourSA, Euro 2016 Futbol Şampiyonası döneminde düzenlediği sosyal medya kampanyası ile kendi tarihinin en yüksek “mention” oranına ulaştı.

CarrefourSA Pazarlama ve CRM Direktörü Mehmet Necati Özdeniz, “CarrefourSAolarak her zaman piyasada ilkleri yapmaya çalışıyoruz. Müşterimize iyi bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Bu deneyimi analitikle beslediğimiz zaman çok büyük faydalar elde ediyoruz. Bu faydaları ürünler arasındaki ilişkileri inceleyerek, sepet analizleri yaparak, müşteri davranışlarını görerek elde edebiliyoruz. Tüm bunları yapabilmek için elimizde yetkin ve hızlı bir analitik çözüm olması gerekiyor. SAS bize aradığımız yetkinliği ve yüksek performansı büyük bir kolaylıkla sunuyor. SAS’ın analitik alanındaki liderliği ve tüm dünyadaki tecrübesi bize ayrı bir güven veriyor” şeklinde konuştu.

SAS Türkiye Genel Müdürü Hakan Erdemli, “Her gün milyonlarca işlemin gerçekleştiği perakende sektörü için analitik çözümleri geliştirmek ve bunları uygulamak çok büyük bir uzmanlık ve yetkinlik gerektiriyor. Bu yetkinlik hem teknoloji tarafında hem de teknolojiyi kullanan perakende şirketi tarafında çok kritik. Teknolojinin üstünlüğü olmazsa olmaz. Ancak “insan” faktörü onu başarıya dönüştürmekte çok önemli. Perakende sektöründe Türkiye’nin en büyük oyuncularından biri olan CarrefourSA’nın, aradığı yetkin gelişmiş analitik çözümünü SAS’ta bulup son derece vizyoner ve yetkin ekibi sayesinde bu seviyede fark yaratmış olması bize büyük mutluluk veriyor” ifadelerini kullandı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  AirPods Apple'ın en çok satan üçüncü ürünü olabilir
Etiketler: analitikanalizCarrefourSA
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Yapay Zeka E-ticaretin DNA'sını değiştiriyor

Yapay Zeka e-ticaretin DNA’sını değiştiriyor

CarrefourSA ve SabancıDx

CarrefourSA ve SabancıDx işbirliği gelirleri artırıyor

Kestirimci Analitik (Predictive Analytics) nedir?

Kestirimci Analitik (Predictive Analytics) nedir?

Deezer podcast analiz uygulaması Analytics by Deezer duyuruldu

Deezer podcast analiz uygulaması duyuruldu

SON HABERLER

Yeni Acer Swift 3, dikey ekran severler için 3:2 görüntü oranıyla fark yaratıyor
Teknoloji

Yeni Acer Swift 3, dikey ekran severler için 3:2 görüntü oranıyla fark yaratıyor

WhatsApp, kaybolan fotoğraf özelliği sunacak
Teknoloji

WhatsApp, kaybolan fotoğraf özelliği sunacak

AMD, Radeon RX 6700 XT'yi duyurdu: Özellikler, fiyat ve çıkış tarihi
Teknoloji

AMD, Radeon RX 6700 XT’yi duyurdu: Özellikleri, fiyat ve çıkış tarihi

Google Haritalar, demiryolu geçişleri uyarılarını gösteriyor
Teknoloji

Google Haritalar, artık demiryolu geçişlerini de uyarı olarak gösteriyor

Instagram dolandırıcıları, çekilişlerle sizi nasıl kandırıyor?
Güvenlik

Instagram dolandırıcıları sizi çekilişlerle nasıl kandırıyor?

Meizu 18 ve Meizu 18 Pro duyuruldu: İşte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Meizu 18 ve Meizu 18 Pro duyuruldu: İşte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM