Soğuk kahve pazarında yenilikçi bir marka olarak öne çıkan OBSESSO, yapay zeka destekli ambalaj tasarımları ve ürünlerin raftaki görünürlüğünü ölçümleyerek kahve deneyimini tamamen geliştiriyor.
Dimes’ten yapay zeka ile geliştirilen soğuk kahve: OBSESSO
Dimes tarafından lansmanı 2018 yılında yapılan OBSESSO, soğuk kahve severlere ödül gibi bir deneyim sunuyor. Farklı lezzet tercihlerine göre birbirinden keyifli alternatifler sunan OBSESSO, klasik lezzetlerin yanında inovatif kahvelerle de zengin bir ürün gamına sahip. Latte, Mocha, Caramel Macchiato, White Chocolate Mocha ve Cappuccino klasik lezzetlerin yanında Coconut Latte ve Şekersiz soğuk kahve gibi alternatifler de OBSESSO’nun keyifli ürün gamında yer alıyor.
Sloganı “Soğuk ve yavaş içiniz” olan OBSESSO, kahve keyfini yavaşlatmanın önemini vurgulayarak, hızlı hareket etmek yerine keyifli anların tadını çıkarmayı teşvik ediyor.
Teknolojiye de önem veren marka, hedef kitlesini etkilemek için sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanıyor. Bunun yanı sıra sosyal medya platformu BeReal’de hesap açıp kampanyalar düzenleyen ilk marka olma özelliğini taşıyor.
OBSESSO, son yeniliğini yapay zeka görsel oluşturma aracı Midjourney ile tasarladığı ambalajlarıyla yaptı. Yapay zeka, tasarım alternatiflerini sunarak markanın pazarlama ekibinin geri bildirimlerini alıyor. Tasarımın performansını değerlendirmek için ise “Neuronist” isimli bir nörobilim ve yapay zeka aracı kullanıyor. Bu araç sayesinde tasarımların görünürlüğü ve etkisi hızlı bir şekilde ölçümlenebiliyor.
Yeni ürünlerin yakında raflarda yer alacağını bildiren DİMES OBSESSO Kıdemli Marka Yöneticisi Merve Ekem Dumanoğlu, yenilikçi yaklaşımlarının markanın temel bir özelliği olduğunu ve yapay zeka yardımıyla tasarlanan ambalajların hem görsel hem de işlevsel olarak tüketicilerin beklentilerini karşıladığını belirtiyor.
OBSESSO, soğuk kahve deneyimini yapay zeka ile birleştirerek zenginleştiriyor ve müşterilerine yeni lezzetler sunmaya devam ediyor.