Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Pro

İş Zekâsı ile bilgi satışa dönüşüyor!

Yazar: Barış Selman
23/03/2021
Kategori: Pro
Ekmob İş Zekâsı ile bilgi satışa dönüşüyor!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Satış yöneticilerinin yüzlerce veri arasından anlamlı sonuçlar çıkaran Ekmob BI, operasyonel verimlilik artışının yanı sıra yeni satış kaynaklarının belirlenmesini sağlayarak küçük-büyük tüm şirketlere kazandırıyor.

Bir satış ekibi yöneticisinin karşılaştığı ana zorluklardan biri, ekibinden gelen satış süreciyle ilgili yüzlerce veriyi anlamlandırıp satış gücünü beslemektir. Fakat bu satış ekibinin kolay bir şekilde benimseyerek kullanacağı mobil uygulama olmadan ve yöneticiye performans bilgisini sunan anlamlı raporlar olmadan neredeyse imkansızdır!

Bu ihtiyacı görerek Türkiye’nin en büyük satış ekipleri yönetimi uygulaması olan Ekmob Satış Gücü Otomasyonu’nu (SFA) geliştiren ekmob.com şimdi de karmaşık verileri görselleştirerek anlamlı hale getiren, karar verme sürecini hızlandıran ve riskleri en aza indiren iş zekâsı uygulaması Ekmob BI’ı satış yöneticilerinin hizmetine sundu. Müşterilerinin satışlarını veriye dayalı yönetmesini sağlayan, güvenilir, şeffaf, kapsamlı ve verimlilik odaklı bir mobil uygulama olan Ekmob SFA, satış ekiplerinin iş yönetme şekillerini baştan sona düzenliyor. Satış ekipleri Ekmob SFA ile müşterilerini, bağlantı kuracakları kişileri, fırsatlarını, o gün gideceği noktaları, hedefini, planını, işlerini ve dokümanlarını telefonundan yönetebiliyor. Sipariş alıyor, takvimini ayarlıyor, müşteriyle ilgili bilmesi gereken tüm bilgileri 10 saniye gibi kısa bir sürede inceleyebiliyor. Uygulama, mesaisinin yarıdan fazlasını toplantı ayarlama, adres arama, takvim planlama, raporlama gibi ciro getirmeyen faaliyetlere harcayan satış ekiplerinin verimliliğini yüzde 40’a varan oranda artırıyor.

Yöneticiler içinse Ekmob SFA tüm aramalar, ziyaretler, video görüşmeleri, CRM verisine çevirme fırsatı sunuyor. Bireysel bilgi birikimi, kurumsal hafızaya dönüşüyor. Yöneticiler de satış süreçlerini veriye dayalı yönetiyor. Ziyaretlerin satışa, aramaların toplantıya dönme oranını, ziyaret başına yapılan satışları anlık takip edebiliyor. Ekmob SFA tamamen Türkiye’de ve Türk mühendisleri tarafından geliştirilen teknolojisiyle müşteri ile şirketler arasındaki satış operasyonunu dijitalleştiren bir köprü olarak çalışıyor.

Ekmob İş Zekâsı ile bilgi satışa dönüşüyor!
Ekmob İş Zekâsı ile bilgi satışa dönüşüyor!

Ekmob BI’ı ‘bir içgörü üretme platformu’ olarak tanımlayan Ekmob CEO’su Sunay Şener, “Satış bir süreçtir. Fikirle başlar, organize bir çalışma ile ilerler ve bir dizi stratejik aktivite sonucunda başarıyla tamamlanır. Doğru periyotlar ile aktivite planları sistematik hale getirilir ise tekrarlı bir döngü içinde sadık müşteriler kazanılır. Mevsimsellik, bölgesellik ve ekipler arası farklılıklar ve en önemlisi de alışkanlıklar, satış verimliliğinin düşüren en büyük etkenler olarak karşımıza çıkıyor. Ekmob BI, satış yöneticilerinin bu değişkenlerde kaybolmamasını sağlıyor. Büyük resimde, tüm satış sürecini aksiyon alınabilir yalınlıkta sunuyor. Makine öğrenmesi ve büyük veri ile tahminleme yapıyor. Çalışan ve yöneticilerin daha hızlı ve etkili karar vermesini, operasyonel verimliliği artırmasını, yeni gelir kaynakları belirlemesini, pazar eğilimlerini saptamasını, gerçek KPI’ları raporlamasını ve yeni iş fırsatları saptamasını destekliyor” dedi.

Satış ekiplerine yol haritası sunuyor

Satış departmanlarında genellikle arka tarafta oldukça büyük miktarda veri biriktiğine dikkat çeken Şener, Ekmob BI’ın nasıl çalıştığını şöyle anlattı: “Bu büyük veri, yapılan analitik çalışmalarda saptanan ilişkiler kullanılarak ve gerektiğinde öngörücü analizler de dikkate alınarak özetleniyor ve görselleştiriliyor. Yöneticilerin ve sahadaki ekibin hafıza defteri ve yol haritası olması için en anlaşılır şekilde sunuluyor. Ekmob BI hem mevcut durumdaki performansı özetliyor hem de gelecekte hedefe ulaşma olasılığını raporluyor. Raporlama ve görselleştirme sayesinde kullanıcılar iyileştirme alanlarını gereken zamanda fark edebiliyorlar.”

Ekmob BI sayesinde zahmetsiz bir şekilde ulaşılan değerli veriler, aynı zamanda sahadaki ekiplerle de paylaşılarak, takımların amaç birliği yapmasına ve ortak akılla hareket etmesine olanak sağlıyor. Tutarlı gelecek tahminleri sayesinde proaktif aksiyonları mümkün kılıyor.

Hantallığa geçit yok!

Ekmob BI, aynı zamanda saha satış ekibi yönetimi alışkanlıklarına meydan okuyan bir uygulama. Süreçleri zorlaştırmadan zamanla alışkanlıkları değiştiriyor. Daha kolay ama daha etkili yönetim imkanı sağlıyor.

Sunay Şener son olarak, Ekmob BI’ın, sadece büyük işletmelerin ve OBİ’lerin değil KOBİ’lerin de kullanabileceği bir teknoloji olduğuna dikkat çekerek, “Karar verme süresini kısaltıyor ve daha doğru kararlar alınmasını sağlıyor. Bu sayede en küçük organizasyonlara bile değer katıyor” açıklamasını yaptı.

Etiketler: bilgiDönüşümEkmobEkmob BIEkmob SFAISİş Zekasısatışteknoloji

İLGİLİ YAZILAR

HUAWEI Mate Xs 2: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

Yazar: DIGITAL REPORT

Yeni nesil Çift Döner Falcon Kanat Menteşesi ile HUAWEI, HUAWEI Mate Xs 2'ye düz ve kusursuz bir katlama sağlayan zarif...

Devamını oku
Pazar yerleri hangi markalar için uygun değil?
E-ticaret

Pazar yerleri hangi markalar için uygun değil?

Yazar: DIGITAL REPORT

Dev e-ticaret siteleri ve perakendeciler pazar yeri modelini benimseyeli ve ülkemizdeki tüketiciler de bu dönüşümü kabulleneli çok zaman oldu. Ancak...

Devamını oku
Apple Watch Series 7 ve Apple Watch SE: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Cellular modelleriyle Apple Watch, Türkiye’de ilk kez Turkcell’le satışta

Yazar: DIGITAL REPORT

Apple’ın en büyük ekrana sahip akıllı saat serisi olan Apple Watch Series 7 ve Apple Watch SE’nin ‘Cellular’ modeli, Türkiye’ye...

Devamını oku
Bosch Elektrikli El Aletleri tüm bölgelerde büyümeye devam ediyor
Marka

Bosch Elektrikli El Aletleri satışları tüm zamanların en yüksek seviyesini yakaladı

Yazar: DIGITAL REPORT

Bosch Elektrikli El Aletleri, 2021 finansal yılında dünya genelinde 5,8 milyar avroluk satışa ulaştı. Bu, bir önceki yıla göre kur...

Devamını oku

SON YAZILAR

Epic ve Steam’i korkutan gerçeklik: Amazon Prime Gaming

TikTok nefret söylemlerinin önüne geçmekte kararlı

Monster Notebook’a Brandverse Awards’tan 2 ödül birden

Samsung Türkiye ‘Innovation Campus Programı’ ile 2 ödüle layık görüldü

Global 5G Şebeke Altyapısı Pazarı raporunun lideri Ericsson oldu

MediaMarkt ve Philips’ten tüketicilere VR deneyimi

Yeni BMW 7 serisi üretimi Dingolfing fabrikasında başladı

Meta Pay, Facebook Pay’in yerini alıyor

Modern Warfare 2 ve Call of Duty 2024 görüntüleri sızdırıldı

Monster Notebook’tan isim değişikliği: İşte yeni adı

ÇOK OKUNANLAR

Monster Notebook adını değiştirdi: İşte yeni adı
Marka

Monster Notebook’tan isim değişikliği: İşte yeni adı

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

İnceleme: Elden Ring
Teknoloji

İnceleme: Beyaz Yakalının Rehberi

Amazon Prime Gaming nedir?
Teknoloji

Epic ve Steam’i korkutan gerçeklik: Amazon Prime Gaming

SON REHBERLER

Messenger’da gizli mesajlar nasıl görüntülenir?

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ