Facebook markalar için yeni iş araçları tasarlıyor; Facebook’un yeni özellikleri, şirketin tüketici alışveriş deneyimlerini daha iyi özelleştirmesine ve dijital pazarlamada lider olarak gelişmeye devam etmesine olanak sağlayacak.
Facebook yeni mesajlaşma ve iş araçlarını kullanıma sunuyor
Facebook Inc., bir çevrimiçi alışveriş destinasyonu olmaya çalışırken Perşembe günü yaptığı açıklamada, müşteriyle iletişim seçeneklerini genişleteceğini açıkladı.
Facebook’un kurumsal ürünlerden sorumlu başkan yardımcısı Karandeep Anand, yeni özelliklerin zaten dijital reklamcılıkta lider olan Facebook’un kullanıcılarına kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri sunmasına yardımcı olacağını söyledi.
İşletmeler artık Instagram profillerine yeni bir seçenek ekleyebilecek, böylece kullanıcılar tek bir tıklamayla işletmeye WhatsApp mesajı gönderebilecek.
Anand, Facebook’a ait mesajlaşma uygulamasının popüler olduğu Hindistan ve Brezilya gibi ülkelerdeki müşterilerin WhatsApp entegrasyonun kullanıcılar tarafından beğenildiğini belirtti.
Facebook, şirketlerin tüketici iletişimini basitleştirmek için şirketlerin uygulamalarındaki varlıklarını yönetmelerine olanak tanıyan bir işlev olan Facebook Business Suite aracılığıyla şirketlerin e-posta göndermeyi test etmeye başlayacağını duyurdu. Ayrıca çalışanların şirket sayfalarını hesaplarıyla oturum açmadan yönetebilmeleri için yeni iş hesaplarını test edecek.
Şirketler için yeni araçlar, WhatsApp’ın Brezilya’nın São Paulo kentinde yeni bir özelliği piyasaya sürmesinden bir gün sonra geliyor ve müşterilerin e-ticareti teşvik etme çabasının bir parçası olarak ilk kez uygulama içindeki bir dizin aracılığıyla işletmeleri ve hizmetleri bulmalarını sağlıyor.