in

Finish, daha fazla su tasarrufu için #Nowaterchallenge diyor

Finish su tasarrufu

Finish daha öncesinde yaptığı çalışmalar ve yüksek performans gösteren deterjan ürünleriyle birlikte, her yıkamada 57 litre su tasarrufu sağlamayı başarmıştı. Bu durumu daha da arttırmak isteyen Finish, suyun geleceğini kurtarmak konusundaki çalışmalarına bir yenisini ekledi.

Yıllardır su konusunda hassas davranan, Yarının Suyu projesi kapsamında “1 paylaşım 1 bağış” sloganıyla Kuyucuk Gölü’nün tekrar suya kavuşmasını sağlayan, geçen sene Net Geo ortaklığında yaptığı “25 Litre” belgeseli ile Türkiye’de suya dair en kapsamlı farkındalık çalışmasını yapan ve “25Litre: Suyun Peşinde” ismiyle belgeselin ikinci bölümünü yayınlayan marka, bu kez de popüler sosyal medya uygulaması TikTok’ta #NoWaterChallenge akımını başlatarak insanları su konusunda harekete davet ediyor.

Finish, su tasarrufu konusunda oldukça hassas

Suyun olmadığı bir geleceğin resmedildiği akıma katılıp videosunu çeken ve bir arkadaşını davet eden her katılımcı için Finish, Kuyucuk Gölü’ne 57 litre su bağışı yapıyor ve daha fazla kişinin su konusunda bilinçlenmesi için çağrı yapıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Facebook, kullanıcıların siyasi reklamları kapatmasına izin verecek

Açılışını TikTok’un en popüler isimleriyle yapan No Water Challenge, daha 24 saat dolmadan 120 milyondan fazla görüntülenme yakaladı. Müziği, son dönemlerin popüler sanatçılarından Nova Norda’ya ait olan akımın yaratıcı ajansı PunchBBDO.

TikTok’ta #NoWaterChallenge etiketine tıklayarak, akıma katılanları ve videolarını görebilir, sizde su tasarrufu konusunda challenge katılarak bir şeyler yapabilirsiniz.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Finish / Reckitt Benckiser

Reklamveren Temsilcisi: Tarık Bayar, Cem Oğuzhan, Ece
Erel, Tutku Aküzüm, Cansu Uz, Başak Malçok, Bahar Tad

Reklam Ajansı: PunchBBDO

CCO: Ali Musa Paça

Kreatif Direktör: Mert Şentürk

Kreatif Ekip Lideri: Mehmet Güven

Art Direktör: Ersin Öztürk

Reklam Yazarı: Burcu Üngör Akça

Strateji: Beliz Atalay

Müşteri Direktörü: Esra Belsan

Prodüksiyon: Koray Öztürk, Beray Odabaşı

Grafik: İlker Ugan, Ozan Küme

Motion Design: Buğra Bahadır

Sosyal Medya Yönetimi: Yağmur Sarıoğlu, Cem Bozkurt,
Oğuzhan Yılmaz

Medya Ajansı: Havas Media – Zeynep Satış, Ege Esen

Influencer Ajansı: Contentine – Berk Doğan, Kıvanç Demiral,
Gizem Akbulut