Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Girişim

ForOne ile pazarlamada “Take-Away” dönemi başlıyor

Reklam filmi, fikri ya da sosyal medyaya odaklanmanın yetersiz olduğunu bilen ve dönemin koşullarına uygun strateji odaklı mecra reklamcılığına yoğunlaşan yeni bir danışmanlık şirketi kuruldu

by DIGITAL REPORT
25/10/2023
in Girişim
Pazarlamada “Take-Away” dönemi başlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Medya, reklamcılık ve marka dünyasında deneyimli kurucuları ile faaliyetine yeni başlayan ForOne, işletmelerin pazarlarına entegre olarak marka stratejisi ve yaratıcı çözümleri mecra özelinde reklama dönüştürüyor. Medya desteğini ise Türkiye’nin ilk bağımsız medya planlama ajansı olan Arena Media ortaklığından alan ForOne tek çatı altında tüm yayın mecralarını ve yaratıcı reklam ajansı desteğini birleştiriyor.

Reklamcılık ve iletişim adına denenmemiş metotları hayata geçirmek için heyecanlanan ForOne kendisini ajans değil, pazarlama ve müşteri deneyimi danışmanlık ekibi olarak konumlandırıyor, markalaşmak isteyen şirketlerin pazarlama departmanlarının oluşmasına da katkıda bulunuyor. ForOne özellikle dijital hizmet ve e-ticaret için duygusal müşteri deneyiminin büyük öneme sahip olduğuna inanıyor.

ForOne ile pazarlamada “Take-Away” dönemi başlıyor
ForOne ile pazarlamada “Take-Away” dönemi başlıyor (görsel kaynağı)

ForOne’dan stratejik ve kreatif marka entegrasyonu

Özellikle dijitalde akıllı mecra uygulamalarıyla markaları verimli kılmayı hedefleyen ForOne, yeni markalar ve girişimcilere özel pozisyonlama ve strateji danışmanlığı da sunuyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir:
KPMG Türkiye ve 212’nin “Türkiye Startup Yatırımları” raporu yayımlandı

ForOne kurucusu Burak Yedek, “İnsanlar markanızı tanımıyor, hatırlamıyor… Reklamlarınızı hatırlamıyor… Sadece ihtiyacına yöneliyor. Hatta bazen bilmiyor bile. Aslında birçok davranışsal ve psikolojik modelden faydalanıp biraz da yaratıcılığa ve sezgiselliğe alan açarken hafızayı ölçekliyoruz! Pazarlama departmanı eksik olan işletmelere ve exit etmeye yaklaşan girişimlere böyle destek oluyoruz. Markaları entegre ettikten sonra da müşterilerimize veda ediyoruz, biz aslında take-away bir pazarlama şirketiyiz.” diyen Burak Yedek, şu an Hedef Holding bünyesinde duude isimli bir girişime ve Atmaca Holding bünyesindeki Anisah kahvelerine hizmet verdiğini ve yıl sonuna kadar sadece 4 adet girişime daha hizmet vereceklerini açıkladı.

Ayrıntılı bilgi için bu bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.

Tags: pazarlama

İLGİLİ YAZILAR

Marka

Adjust, pazarlamacıların veri analizini kolaylaştıran yapay zeka ürününü tanıttı

by DIGITAL REPORT

Adjust, yapay zeka destekli ürünü Growth Copilot'u piyasaya sürdü. Ürün, pazarlamacıların veri analizi ve kampanya optimizasyon süreçlerini iyileştirmeyi amaçlıyor. Müşteri...

Read moreDetails
Adform Görsel 1
Pro

Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler

by DIGITAL REPORT

Küresel bağımsız reklamcılık platformu Adform, 2025 yılında pazarlama dünyasını bekleyen fırsatları ve belirsizlikleri açıklayarak, dikkat edilmesi ve yatırım yapılması gereken...

Read moreDetails
hakan kilyusufoğlu
Hakan Kilyusufoğlu

Bunun yapay zekâsızı var mı acaba?

by Hakan Kilyusufoğlu

Reklam ve pazarlama dünyasında nereye kafamızı çevirsek yapay zekâ destekli bir ürün güzellemesiyle karşılaşıyoruz. Markalar altını çize çize yapay zekâ...

Read moreDetails
Hiper-kişiselleştirme nedir?
E-ticaret

Pazarlamada Hiper-kişiselleştirme dönemi

by DIGITAL REPORT

Pandemiyle birlikte tüketiciler daha çok dijitale yönelirken, markalar yeni müşteri modelini memnun edecek hiper-kişiselleştirme deneyimleri oluşturmak için çalışmalarını hızlandırdılar. Omnichannel...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM