Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Marka

Google Ads, Arama Terimleri ile ilgili raporları gizlilik nedeniyle kısıtlayacak

Yazar: Osman Doğan
03/09/2020
Kategori: Marka
Google Ads, Arama Terimleri ile ilgili raporları sınırlayacak

Google Ads, Arama Terimleri ile ilgili raporları sınırlayacak

Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Google Ads, reklam verenlere sunduğu Arama Terimleri ile ilgili raporları, kullanıcı gizliliği nedeniyle kısmen de olsa sınırlayacak. Yapılan açıklamaya göre, bundan sonra yalnızca önemli sayıda kullanıcı tarafından aranan terimler, reklam verenlere sunulacak.

Google’ın reklam platformu Google Ads, reklam verenleri ilgilendiren önemli bir karara imza attı. Bugüne kadar, reklam verenlere, kullanıcıların yaptığı aramalarla ilgili detaylı bilgiler veren platform, bu uygulamaya belirli sınırlandırmalar getirmeye karar verdi.

Google, bundan sonra reklam verenlere sunduğu Arama Terimleri ile ilgili raporları, kullanıcı gizliliği nedeniyle kısıtlayacak. Arama terimleri raporunda yalnızca önemli sayıda kullanıcı tarafından aranan terimler yer alacak. Sonuç olarak reklam verenler, bundan sonra daha az terim içeren daha kısıtlı bir rapor alacaklar.

Google tarafından yapılan açıklamada, “Gizlilik standartlarımızı korumak ve kullanıcı verileriyle ilgili güvenliği güçlendirmek için, Arama Terimleri raporlarında yalnızca önemli sayıda kullanıcının aradığı terimleri içerecek şekilde bazı değişiklikler yaptık. Reklamverenlerin kritik ticari kararlar almasına olanak tanıyan içgörüleri paylaşmak için yeni ve daha verimli yollara yatırım yapmaya devam ediyoruz.” İfadelerine yer verildi.

Google Ads Arama Terimleri ile ilgili değişiklikler ne anlama geliyor

Google Ads, Arama Terimleri raporları ile ilgili aldığı bu kararla birlikte, kullanıcı verileri ile ilgili izlediği gizlilik politikasını daha da genişletmiş olacak. Bu sayede çok az sayıda kullanıcı tarafından aranan terimler reklamverenlerle paylaşılmayacak. Üçüncü tarafların, arama terimleri raporlarından yola çıkarak, kişsel olarak tanımlanabilir bilgilere erişimleri engellenmiş olacak.

Google’ın Google Ads ile ilgili aldığı bu karar, kullanıcı gizliliğine yönelik attığı bir dizi adımdan yalnızca birini teşkil ediyor. Bilindiği üzere dev şirket, Search Console’daki sorgu verilerini de kullanıcı gizliliği açısından sınırlandırıyor.

Uzmanlar, daha önce reklamverenlere sunulan bu raporlarda yapılan değişikliklerin, reklamverenler için mali sonuçlar doğurabileceğini ifade ediyor. Zira reklamverenler, bu raporlardan yola çıkarak, kullanıcılar tarafından yapılabilecek az sayıda arama terimini dahi görebiliyorlardı. Yeni düzenleme ile birlikte bu, oldukça büyük bir oranda sınırlandırılmış olacak. Reklamverenler, Google Ads tarafından sunulan Arama Terimleri üzerinden yalnızca, çok sayıda kullanıcı tarafından yapılan aramaları görebilecekler.

Etiketler: Arama TerimlerifeaturedGooglegoogle adsGoogle AdsensereklamreklamcılıkReklamverenSearch Console

İLGİLİ YAZILAR

Karşılaştırma: Galaxy Z Fold 4 ve iPhone 13 Pro Max
Teknoloji

Karşılaştırma: Galaxy Z Fold 4 vs iPhone 13 Pro Max

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bugün Galaxy Z Fold 4 ile iPhone 13 Pro Max'i karşılaştırmak için buradayız. Premium akıllı telefon alanında, iki cihaz arasında...

Devamını oku
Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde öne çıkanlar
Teknoloji

Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde öne çıkanlar

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Bugünkü içeriğimizde, Samsung Galaxy Unpacked etkinliğindeki tüm önemli noktaları gözden geçireceğiz! Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde, Galaxy Z Fold 4 ve...

Devamını oku
Çocukların ölümüne sebep olan meydan okuma: TikTok blackout trendi
Teknoloji

Çocukların ölümüne sebep olan meydan okuma: TikTok blackout trendi

Yazar: Barış Selman

Bu yazımızda, TikTok blackout trendi nedir, hayatı nasıl tehdit ediyor ve bilmeniz gereken tüm tehlikelerini anlattık. Blackout trendini kısaca açıklayacak...

Devamını oku
Samsung Galaxy Z Fold 4: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Katlanabilir telefonlarda yeni çağ: Samsung Galaxy Z Fold 4

Yazar: Edanur Tekin Şimşek

Teknoloji devi, Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde haftalarca devam eden sızıntı ve söylentilerin ardından nihayet Samsung Galaxy Z Fold 4'ü ortaya...

Devamını oku

SON YAZILAR

Karşılaştırma: Galaxy Z Fold 4 vs iPhone 13 Pro Max

12. Nesil Intel işlemcili yeni Abra ve Tulpar model Monster Notebook’lar satışa çıktı

Yeni nesil akıllı saat FITWATCHX Türkiye’de satışa sunuldu

HepsiJet’ten hızına hız katacak yeni hizmet: Çok araçlı rota optimizasyonu

Samsung Galaxy Unpacked etkinliğinde öne çıkanlar

Karşılaştırma: Samsung Galaxy Z Fold 3 ve Galaxy Z Flip 3

Yerli oyun şirketi Yin Yang Games 1 milyon dolar yatırım aldı

sahibinden.com’da Temmuz ayının favorisi: 20 yaş üstü araçlar

Çocukların ölümüne sebep olan meydan okuma: TikTok blackout trendi

Gate Türkiye, resmi olarak Türk kripto pazarında

ÇOK OKUNANLAR

DALL-E 2 nedir?
Teknoloji

Yapay zeka görsel çılgınlığı: DALL-E 2

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

Twitter'da
Teknoloji

Twitter’da “beni kim engelledi” sorusunun yanıtını öğrenin

OMIX X400: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

SON REHBERLER

Locket Widget ana ekrana ekleme: Görünmeme sorunu ve çözümü

Xbox Roblox hatası 103 nasıl düzeltilir?

Fortnite Junk Rift nasıl kullanılır?

Fortnite Rocket League görevleri ve ödülleri

Rehber: Ücretsiz Minecraft oynama

Minecraft Bedrock Edition 1.19.20 güncellemesi yama notları ve fazlası

Marvel Midnight Suns çıkış tarihi ne zaman?

Rehber: Facebook profiline takip butonu ekleme

Rocket League Fan Clash nedir?

Rehber: Pokemon GO Sewaddle evrimi, yakalama, özellikleri, dış görünüşü ve davranışları

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ