Google, Dokümanlar uygulamasına bazı yeni özellikler ekliyor. Yeni güncelleme sayesinde takım arkadaşlarınızın size gönderdiği yorumları kolay bir şekilde filtreleyebileceksiniz.
- Google Pixel 5a tasarımı sızdırıldı
- Skype, Zoom, Microsoft Teams ve Google Meet görüşme kaydetme [Nasıl Yapılır]
- Google, Android 12’nin ilk geliştirici önizleme sürümünü yayınladı
Dokümanlar, ekibinizle birlikte dokümanları işbirliği içinde düzenlemek için kullandığınız bir araçsa, gönderilen yorumları filtrelemenin karmaşık olabileceğini bilirsiniz. Google ekibi bu sorunu çözmek için yeni seçenekler ekledi. İşte son güncelleme ile birlikte Dökümanlar’a eklenen yeni özellikler.
Google Dokümanlar’a gelen yeni özellikler
Belgenin kenar boşluğundaki yorumlar, Google Dokümanlar’ın ortak çalışma için sahip olduğu harika araçlardan biridir. Belge düzenlenirken, ekip üyelerinin her biri izlenimlerini, önerilerini buraya bırakabilir veya baskıdaki düzeltmeleri açıklayabilir.
Bununla birlikte, düzenleme sürecine katılan birçok kullanıcı varsa, bize özel olarak gönderilen yorumları tespit etmek zor olabilir. Dolayısıyla, bu yönü basitleştirmek için Dokümanlar yeni bir filtre ekliyor.
Bu sayede tüm yorumları, halihazırda çözülmüş olanları ve sizin için olanları görebileceksiniz. Bu şekilde, bizi ilgilendiren ve olabildiğince çabuk ele almak istediğimiz yorumlara odaklanmak için bu filtreyi kullanabileceğiz. Döküman yorumları ile ilgili gerçekleştirdiğimiz işlemler daha pratik ve kolay bir hal alacak.
Elbette, iş grubunun faaliyetlerini ve geri bildirimlerini takip etmek için yorumların geri kalanına da bakabiliriz. Google bunun için de ekstra bir araç ekledi. Bu, belgeye en son girdiğimiz tarihten bu yana yorumlarda yeni etkinliği gösterecek olan mavi bir nokta olacak.
Ve fare imlecini bu noktanın üzerine geçirirsek, bu yeni aracın onu yeni bir etkinlik olarak işaretlediğini göreceğiz. Bunlar basit özellikler olsa da, alakalı olabilecek bilgileri veya iş arkadaşlarımızdan birinin acil yanıt vermesi gereken bir sorgusunu göz ardı etmememize yardımcı olacaktır.
Ve belgeleri düzenlemek için genellikle birden fazla çalışma ekibiyle etkileşim kurduğumuzu düşünürsek, bu küçük yardımcılara sahip olmak bize çok zaman kazandırabilir.