Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Pro

HadsUp Londra’da 65 reklam noktası ile yolculuğuna başladı

Yapay zekâyı 3D hologram görsel teknolojisiyle birleştiren teknolojisi ile dünyada ilki gerçekleştirmiş bir Ad-Tech platformu olan HadsUp, Kerim Kotan ve Tunç Berkman’ın liderliğinde oluşan yatırımcı konsorsiyumundan 7 milyon dolar değerleme üzerinden tohum yatırımını alarak Londra’da 65 reklam noktası ile yolculuğuna başladı. HadsUp’ın Kurucusu ve CEO'su Yücel Çınar, “HadsUp akıllı reklam panolarını en hızlı şekilde lokal reklamverenlerin ulaşabileceği bir reklam yönetim platformuna entegre ederek hikayemizi başlattık” dedi.

Yazar: DIGITAL REPORT
14/09/2021
Kategori: Pro
HadsUp Londra’da 65 reklam noktası ile yolculuğuna başladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • Çok hızlı bir iletişim alternatifi
  • “Hem yatırımcı hem reklamveren kazanıyor”
  • “Reklamveren sayısı büyüyebilir”

İngiltere Londra’da kurulan yapay zekâyı baz alan reklam teknolojisi şirketi HadsUp, Kerim Kotan ve Tunç Berkman’ın liderliğinde oluşan yatırımcı konsorsiyumundan 7 milyon dolar değerleme üzerinden tohum yatırımını alarak Londra’da 65 reklam noktası ile yolculuğuna başladı. HadsUp ilk tohum yatırımı 7 milyon doları değerleme üzerinden melek yatırımcı ve girişimcilerden oluşan bir gruptan aldı. Tunç Berkman ve Kerim Kotan’ın liderlik ettiği bu yatırım turuna aralarında Altuğ Özaslan, Cenk Çoşkuntürk, Kamil Sözen, İzzet Halyo, Rıfat Perahya ve Özgür Ülkü gibi Türk iş dünyasının önemli isimlerinin olduğu 14 yatırımcı dâhil oldu. HadsUp’ın toplamda yüzde 10 hissesinin yatırımcılara satıldığı bu yatırım turunda şirkete aranılan sermayenin üç katı bir talep geldi.

Çok hızlı bir iletişim alternatifi

Yapay zekâyı 3D hologram görsel teknolojisiyle birleştiren teknolojisi ile dünyada ilki gerçekleştirmiş bir Ad-Tech platformu olan HadsUp, özellikle kendi mağazalarının olduğu 1 mil çapında bir bölgeye reklam vererek hedefledikleri lokal müşterilerine hizmetlerini tanıtmak isteyen yerel markalara uygun bütçelerle erişim fırsat sunarak fark yaratıyor. Yerel reklamverenler, daha önce hiç olmadığı kadar yüksek yaya trafiği olan sokaklarda yer alan akıllı ekranlar üstünden kendi hedef kitlelerine çok hızlı bir iletişim alternatifine kavuşuyor. Hadsup, geleneksel reklam panolarında açık hava kampanyalarının performanslarını gerçek anlamda ölçülememesi ile ilgili reklamverenlerin endişelerini yapay zekâ ve kamera teknolojisini birleştirerek çözüyor. Ayrıca yapay zeka sistemleri entegre edilmiş reklam ekranlarını online rezervasyon işletim sistemi ile birleştirerek reklamverene istedikleri bölgedeki reklam panolarına ulaşarak o panoya özel reklam içeriği yaratma ve performanslarını takip etme özelliğini mobil aplikasyon takip sistemi ile sağlıyor.

“Hem yatırımcı hem reklamveren kazanıyor”

HadsUp’ın Kurucusu ve CEO’su Yücel Çınar, HadsUp’in temel özelliklerinden birinin herkes için fırsatlar yaratan bir paylaşım platformu olduğunu belirterek, “Londra’da özellikle lokal işletmeler mevcut platformlar ile istedikleri etkinlikte reklam yapamıyor ve bu nedenle kayıp bir reklamveren grubu var. Öncelikle bu yerel işletmelerin hayatlarını kolaylaştırarak ve sokakta gezen potansiyel müşterilerine ulaşmaları için onlara mümkün olan en iyi seçeneği sunarak bunu reklam sektörü için olduğunca etkili hale getirmeye odaklandık. Modelde hem ekranların kurulu olduğu yüksek yaya trafiği olan cadde mağazaları kazanıyor, hem bu ekranların kurulumu için yatırım yapan yatırımcı kazanıyor hem de hedef kitlesine en akıllı bütçe ile ulaşan reklamveren de kazanıyor” dedi.

“Reklamveren sayısı büyüyebilir”

Reklamveren sayısının da bu paylaşım modeli ile çok daha hızlı büyüyeceğine inandığını belirten Çınar, şöyle devam etti:

“Bu bakış açısı ile, Dijital Out of Home reklamcılık alanında henüz uygulanmayan yeni bir iş modeli uygulayarak HadsUp akıllı reklam panolarını en hızlı şekilde lokal reklamverenlerin ulaşabileceği bir reklam yönetim platformuna entegre ederek hikayemizi başlattık. Şimdi ortaklarımızla birlikte reklam noktaları ağımızı ve lokasyonlarımızı genişletmek için çalışıyoruz ve hedefimiz önümüzdeki dört yıl içinde lokal bölgelerde konumlanmış 10 bin reklam noktasına ulaşmak.”

Etiketler: 65 Reklam NoktasıAd-TechHandsUpLondrateknoloji

İLGİLİ YAZILAR

NVIDIA Studio'da fantastik yaratıklar canlandırılıyor
Teknoloji

Konsept sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, NVIDIA Studio’da fantastik yaratıkları canlandırıyor

Yazar: DIGITAL REPORT

NVIDIA Studio’nun haftalık yaratıcı içerik serisinde, öne çıkan tasarımcıların çizimleri paylaşılırken, onların yaratıcı ipuçları ve püf noktaları da sunuluyor. Ayrıca...

Devamını oku
Kötü amaçlı yazılım saldırıları nedir, nasıl korunulur?
Güvenlik

Şirketler siber güvenlik çözümlerine yeterince önem veriyor mu?

Yazar: DIGITAL REPORT

Günümüzde gelişmiş kötü amaçlı yazılım saldırılarına karşı koruma süreçleri uygulanırken iyi performans, kullanılabilirlik ve kaliteli teknik destek gibi noktalara dikkat...

Devamını oku
MTU dizel motorları nedir?
Teknoloji

Rolls-Royce, MTU jeneratörleri ile “net sıfır” hedefine doğru ilerliyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Rolls-Royce Power Systems İş Birimi, MTU dizel motorlarının sürdürülebilir yakıtlarla çalışabildiğini onaylıyor. Rolls-Royce, elektrik üretiminde EN15940 sertifikalı sentetik dizel yakıtları...

Devamını oku
vivo X80 ve X80 Pro: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Vivo’nun yeni amiral gemisi X80 ve X80 Pro tanıtıldı

Yazar: DIGITAL REPORT

vivo, ZEISS iş birliği ile amiral gemisi vivo X80 ve X80 Pro'yu kullanıcıların beğenisine sunuyor. vivo X80 ve X80 Pro:...

Devamını oku

SON YAZILAR

İnceleme: Beyaz Yakalının Rehberi

Perakende Sektörü 2022 İnovasyon Raporu yayınlandı

Türk kripto para yatırımcıları neye, niçin yatırım yapıyor?

HUAWEI’nin yeni katlanabilir akıllı telefonu HUAWEI Mate Xs 2 ön satışta çıktı

LG 27 inçlik Nano IPS Ekrana sahip yeni oyun monitörünü tanıttı

GeForce Now’a Temmuz ayında 13 yeni oyun geliyor

El Salvador 19 bin dolar sınırından 80 bitcoin satın aldı

Cuphead: The Delicious Last Course DLC paketi yayınlandı

Netflix ve Spotify’dan Stranger Things için iş birliği: Vecna’dan kaçma ​​şarkınızı bulun

Bitexen, 200’ü aşkın coin listeleyen ilk Türk alım-satım platformu oldu

ÇOK OKUNANLAR

İnceleme: Elden Ring
Teknoloji

İnceleme: Beyaz Yakalının Rehberi

Yeni kimlik kartlarında e-İmza dönemi başlıyor
Teknoloji

Yeni kimlik kartlarında e-İmza dönemi başlıyor

Elon Musk Dogecoin açıklaması: Destek vermeye devam edeceğim
Kripto

Elon Musk’tan dogecoin’e tam destek

WhatsApp arama tarihi hatasını düzeltti
Teknoloji

WhatsApp arama tarihi hatasını düzeltti: Çağrılar 1970 tarihli görünüyordu

SON REHBERLER

Macbook’ta iMessages nasıl kapatılır?

Steam’de dil nasıl değiştirilir?

Excel’de çubuk grafik nasıl oluşturulur?

iPhone Face ID’ye ikinci yüz nasıl eklenir?

Cuphead: The Delicious Last Course Graveyard bulmaca cevapları

Mac dikte nasıl kullanılır?

Fortnite x Fall Guys: Fortnite’da Major Mancake görünümü nasıl elde edilir?

Instagram kamera açılmıyor sorunu nasıl çözülür?

Spotify Iceberg Chart nasıl yapılır?

Metaverse emlak danışmanlığı nasıl yapılır?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ