Halo Infinite Eşli Oyun modu çıkış tarihi açıklandı. 343 Industries’den gelecek daha çok şey olmasına rağmen, Halo Infinite, gişe rekorları kıran tek oyunculu anlatı ve patlayıcı çok oyunculu savaş ile Master Chief ve Cortana’nın muzaffer dönüşünü müjdeliyor. 343 Industries, hem Forge hem de Eşli Oyun modunun geleceğini belirtmiş olsa da, bu sürüm, sadık hayranların bir Halo oyununda görmeye alışık olduğu birkaç unsurdan yoksun olacak. Arkadaşlarınızla Zeta Halo için savaşmak istiyorsanız, Halo Infinite Eşli Oyun modu çıkış tarihi hakkında en güncel bilgilere aşağıda ulaşabilirsiniz.
Halo 5: Guardians olaylarından iki yıl sonra geçen Halo Infinite’de Master Chief’in zorluklara karşı insanlık savaşı devam ediyor. Bu sefer, Zeta Halo’yu ele geçiren dünya dışı yaratıklardan oluşan bir konfederasyon olan Banished ile karşı karşıya. Serinin tarihinde ilk kez 343 Industries’in Halo Infinite kampanyası bir açık dünya ortamı sunuyor. Geniş alanlar, hızlı seyahat yerleri ve çok sayıda yan görev de dahil.
Halo Infinite Eşli oyun modu çıkış tarihi ne zaman?
Halo Infinite Eşli Oyun modu ne zaman yayınlanacak? Halo Infinite Eşli Oyun modunun 2022’nin ikinci yarısında başlaması planlanıyor ve 11-22 Temmuz tarihleri arasında bir beta testi yayınlanacak.
Bu, 343’ün özellikleri test ederek her şeyin amaçlandığı gibi çalışıp çalışmadığını kontrol etmesini sağlayacak. Eşli Oyun modu kullanıma sunulduktan sonra, test aşamasında elde edilen ilerlemeler oyuna aktarılmayacak.
Çapraz oyun desteklenecek ve düzgün bir şekilde başladığında, bireysel oyun ilerlemesi, Eşli Oyun modu ve Eşli Oyun modu olmayan oyunlar arasında aktarılacak. Birbirinize yakın olmanız gerekecek, ancak kalçalardan zincirlenmeyeceksiniz.
Halo Infinite Eşli Oyun modu çıkış tarihi beklenenden daha geç geliyor, hepsi bu. Neyse ki, arada sırada keyfini çıkarabileceğiniz ücretsiz sunulan çok sayıda çok oyunculu aksiyon var. Dalışa hazırsanız, Halo Infinite’in en büyük silahlarına yönelik kılavuzumuza göz atın.
Mulkey ve Bender şunları söyledi:
Mulkey: “Bu beni gerçekten heyecanlandıran alanlardan biri. Hedef, “herkesin kampanyalarını birlikte oynamasına izin vermek”ti. Bu, Tekli veya Eşli Oyun modu olmasına bakılmaksızın oyunda kaydedilen tüm ilerlemenin korunacağı anlamına geliyordu. Tekli harekâtı oynayabilir, birkaç saatliğine bir Eşli Oyun moduna geçebilir, ardından Tekli oyuna geri dönebilir ve tüm görev ilerlemeleri, edinilen koleksiyonlar, bulunan ekipmanlar, kazanılan başarılar ve her iki oturumda yapılan yükseltmeler aynı şekilde kalır. Hiçbir ilerleme kaydetmeden başkasının oyununu oynama günleri geride kaldı.
Bunu ele alma şeklimiz, içsel olarak “Geride Spartalı Kalmadı” olarak adlandırdığımız bir sistedir. Oyuncular Fireteam’e katıldıklarında kendi save slotlarını seçecekler ve oyun, görevlerin yapılma durumunu bütün oyuncuların save dosyalarına göre düzenleyecek. Tüm takım üyeleri tarafından yapılmış olan görevler yapıldı olarak işaretlenirken, yapılmamış olanlar da yapılmamış olarak işaretlenecek.”
Isaac: “Bu sistemi, herkesin hikaye ilerlemesinin ‘en düşük ortak paydası’ (veya küme teorisine giriyorsanız ‘kavşak’) gibi bir dünyanın versiyonunu yaratmak olarak düşünebilirsiniz. Bu şekilde, ne yaparsanız yapın, hiç kimse görevleri düzensiz bir şekilde tamamlamaz.
Bunun anlamı, Eşli Oyun modunda bulduğunuz tüm kilit açmaların tek oyunculu olarak kalmasıdır. Yani, bir koleksiyon ögesi toplamakta gerçekten zorlanıyorsanız, bir arkadaşınızla oyuna girebilirsiniz ve siz o seanstayken onlar toplarsa, siz de alırsınız.”
Sony’nin Halo yapımcısı Bungie’yi 3,6 milyar dolara satın aldığını biliyor muydunuz? Video oyunlarını seviyorsanız Nintendo Direct Mini’de duyurulan tüm oyunlara göz atabilirsiniz.