Reklam filmi, Ramazan hazırlıkları için Hepsiburada’dan alışveriş yapan ve 3 ay ödeme erteleme imkanından faydalanarak ürün seçen ve sepete ekleyen bir ailenin hikayesini anlatıyor. Çay makinesi, tencere seti ve ramazan kolisi gibi bir çok ürünü sepete ekleyen aileye küçük kızları şaşkınlıkla bakıyor.
Hepsiburada’nın “Gönlümüz Bir” isimli reklam filmi yayında
Filmin ilerleyen kısımlarında, ailenin tüm bu ürünleri kendileri için değil, deprem bölgesindeki ihtiyaç sahiplerine destek amacıyla satın aldığı anlaşılıyor. Hepsiburada kuryesi, alışveriş yapılan ürünleri deprem bölgesinde konteynerlerin önünde teslim ederken, yardımlaşma ve paylaşmanın önemi vurgulanıyor.
Hepsiburada, reklam filmiyle Ramazan dönemi için ödemeleri peşin fiyatına 3 ay erteleme fırsatını duyurarak bütçeleri rahatlatmayı hedefliyor. Filmin sonunda, iki ailenin de farklı yerlerde iftar sofraları görülerek, Ramazan bereketini paylaşalım mesajı paylaşılıyor.
Hepsiburada 2022’yi yıllık yüzde 81 büyüme ile kapattı
TBWA İstanbul imzasını taşıyan, “Gönlümüz Bir” isimli reklam filmini izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Künye
- Reklamveren: Hepsiburada
- Reklamveren Temsilcileri: Ender Özgün, Soner Beyhan, Gizem Avcı, Ecem Ergüneş, Onur Gargılı, Engin Bilgin, Akın Kalan, Selin Eror
- Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
- CCO: İlkay Gürpınar
- Yönetici Kreatif Direktör: Volkan Karakaşoğlu
- Kreatif Grup Başkanları: Önder Dündar, Cantekin Güngör
- Kreatif Ekip: Murat Bektaş, Rana Duran
- CSO: Toygun Yılmazer
- Stratejik Planlama Yöneticisi: Nisan Danışman
- Stratejik Planlama Ekibi: Berkay Başer, Ece Yeniyol
- Genel Müdür Yardımcısı: Ela Bilgisel
- Marka Direktörü: Merve Çetin
- Marka Süpervizörü: Simge Özgülenç
- Marka Temsilcisi: Yağmur Çelik
- Optimizasyon Direktörü: Neslihan Gücüm
- Ajans Prodüktörü: Tansu Aktürk
- Prodüksiyon Şirketi: 25 Film
- Yönetmen: Turgut Akaçık
- Müzik: Jingle Jackson