Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Fintech

Hepsipay, 10 milyon kullanıcıya ulaştı

Hepsiburada’nın hızlı, güvenli ve kolay ödeme yapma imkânı sağlayan ”alışveriş arkadaşı” Hepsipay, 10 milyon kullanıcıya erişti. Uygulamaya konduğu Ocak ayından bu yana “Hemen Al Sonra Öde” uygulamasından 150 bin müşteri faydalandı.

by DIGITAL REPORT
09/01/2023
in Fintech
Hepsipay nedir, neler sunuyor?
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Hepsiburada’nın yeni nesil ödeme yöntemi Hepsipay, finansal teknoloji imkânlarını kullanıcılar için geliştirmeye ve alışveriş deneyimini zenginleştirmeye devam ediyor. Hepsipay, tüketicilere ihtiyaçlarına gecikmeden sahip olma fırsatı sunan “Hemen Al Sonra Öde” hizmetine ek olarak tek tıkla ödeme yapma, iptal ve iadelerde hızlı ücret iadesi ve “Hepsipay Papel” kazanma avantajlarıyla da öne çıkıyor.

Hepsipay nedir, neler sunuyor?

Gelişmiş müşteri doğrulama ve e-cüzdan yetenekleriyle alışveriş deneyimini zenginleştiren Hepsipay, 10 milyon kullanıcıyı aşarken Hepsipay kullanıcıları, mevcut kredi veya banka kartlarından para transferi yapabilme olanağına ek olarak, kart kullanmaya gerek kalmadan banka hesaplarından da e-cüzdanlarına havale yapabiliyor.

Hepsipay’in sunduğu “Hemen Al Sonra Öde” uygulaması ise kullanıcılara duyurulduğu 2022 yılı Ocak ayından itibaren 150 binin üzerinde müşteriye ihtiyaçlarını ertelemeden ve kredi kartı limitlerine takılmadan alışveriş yapma imkânı sundu.

İşlem hacminde 3,2 kat artış

2022 yılının üçüncü çeyreğinde Hepsiburada platformundan yapılan toplam satışların yüzde 45’i Hepsipay aracılığıyla yapıldı. Hepsipay’in toplam işlem hacmi ise geçen yılın aynı çeyreğine göre 3,2 kat artış göstererek yaklaşık 4,7 milyar TL oldu.

Hepsipay en çok mobil ve teknoloji ürünlerinde kullanıldı

Hepsipay üzerinden 3. çeyrekte en fazla harcama yapılan kategoriler mobil, teknoloji ve süpermarket kategorileri olurken, alışverişin yoğun olduğu kasım ayında en çok alışveriş yapılan günler 11 Kasım ve 25 Kasım’a denk gelen Efsane Cuma olarak gerçekleşti.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Yenilenen Hepsipay ile hızlı alışveriş dönemi

“Hemen Al Sonra Öde” müşterilerin tercih sebebi

Adet bazında ise 3. çeyrekte “Hemen Al Sonra Öde” hizmeti kullanılarak yapılan toplam ürün satışlarının yarısı en çok süpermarket kategorisinden geldi. Süpermarket kategorisinde taksit uygulaması olmadığı için, “Hemen Al Sonra Öde” hizmetinin kullanılabiliyor olması müşterilerin de tercih sebebi oldu. Hepsipay’in sunduğu “Hemen Al Sonra Öde” çözümünün 3. çeyrekteki cirosu yüzde 62’si telefon ve telefon aksesuarlarından oluştu.

Hepsi Finansal CEO’su Erkin Aydın: Alışveriş deneyimini uçtan uca kolaylaştırmaya devam edeceğiz.

Konuya ilişkin değerlendirmelerini aktaran Hepsi Finansal CEO’su Erkin Aydın, şu şekilde konuştu: “Hepsipay, ödeme geçidi hizmetlerine ek olarak, “Hemen Al Sonra Öde”, alışveriş kredisi ve çoklu kredi kartı ile ödeme gibi sağladığı özelliklerle fayda sağlıyor. 2023’te de finansal teknolojilerin imkânlarını kullanıcılarımızın faydası için geliştirmeye ve alışveriş deneyimini uçtan uca kolaylaştırmaya devam edeceğiz. Yakın gelecekte ödeme çözümlerimizi Türkiye’nin önde gelen perakendecilerinin kullanımına da sunmayı planlıyoruz. Müşterilerin, sadece ödemeler için kullandıkları bir platform olarak kalmayı değil, hem kısa vadede satın alma güçlerini artırabilecekleri bir aracı, hem de orta ve uzun vadede tasarruf ve yatırım ihtiyaçları için faydalanabilecekleri, çok yönlü bir platform olmayı hedefliyoruz.”

Tags: Hemen Al Sonra ÖdeHepsiburadaHepsiPay

İLGİLİ YAZILAR

Hepsiburada'dan Kasım'da müşterilere ve KOBİ'lere kazandıracak fırsatlar
E-ticaret

Hepsiburada’dan Kasım’da müşterilere ve KOBİ’lere kazandıracak fırsatlar

by DIGITAL REPORT

2016 yılında Efsane Kasım’ı Türkiye’ye getiren Hepsiburada, Kasım’da  hem müşterilere hem de KOBİ’lere kazandıracak planlarını açıkladı. Hepsiburada, 1 Kasım itibarıyla...

Read more
Hepsiburada, 2. çeyrekte sipariş sayısını ikiye katladı
Marka

Hepsiburada, 2. çeyrekte sipariş sayısını ikiye katladı

by DIGITAL REPORT

2023'ün ikinci çeyreğinde Hepsiburada'nın toplam satış hacmi geçtiğimiz yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 101 artarak 18,5 milyar TL'ye ulaştı. Toplam...

Read more
Hepsiburada, 2023 yılının ilk altı ayının alışveriş trendlerini açıkladı
Marka

Hepsiburada, 2023 yılının ilk altı ayının alışveriş trendlerini açıkladı

by DIGITAL REPORT

Türkiye'nin “En Çok Tavsiye Edilen E-Ticaret Sitesi” Hepsiburada, 2023 yılının ilk altı ayında platformu üzerinden yapılan alışverişleri inceleyerek tüketici eğilimlerini...

Read more
Hepsiburada’nın marka yüzü Kıvanç Tatlıtuğ oldu
Marka

Hepsiburada’nın marka yüzü Kıvanç Tatlıtuğ oldu

by Barış Selman

Hepsiburada’nın yeni marka yüzü başarılı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ oldu. Kıvanç Tatlıtuğ, Hepsiburada'nın marka yüzü oldu İş birliği kapsamında, Tatlıtuğ'un “güven...

Read more

SON YAZILAR

Hitman: Blood Money Reprisal artık mobil cihazlarda!

Trend Raporu: Türkiye’de kripto para ne kadar popüler?

Amazon Web Services’den 2024 yılı için teknoloji öngörüleri

Reddit’in logosu değişti: İşte yeni görünümü

WhatsApp’ın yeni özelliği gizliliğinizi artıracak

Apple Türkiye, tüm ürünlerine zam yaptı

Huawei Türkiye’den 80 öğrenciye 1,2 milyon TL’lik eğitim bursu

Panasonic Electric Works Türkiye’den beş yılda 47 milyon Euro’luk yatırım

Amazon’dan yeni yapay zeka görsel oluşturma aracı: Titan Image Generator

Spotify özet çıktı: İşte 2023’te en çok dinlediklerimiz

SON REHBERLER

League of Legends: LoLdle cevapları (1 Aralık 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (30 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (29 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (28 Kasım 2023)

Binance Word of the Day cevapları (27 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (27 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (24 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (23 Kasım 2023)

League of Legends: LoLdle cevapları (22 Kasım 2023)

Spotify 2023 özeti ne zaman çıkacak?

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ