Funpac tarafından ABD pazarına sunulan Homer City, App Store’daki ilk haftasında en fazla indirilen uygulama ve oyun oldu.
Sadece oyun kategorisindeki rakiplerinin değil; aynı zamanda TikTok, Instagram gibi sosyal mecraların da önüne geçen Homer City büyük beğeni topladı.
Oyuncuların vuruş becerilerini test eden ve şehrin ortasında adeta bir beyzbol derbisi ortamı yaşatan Homer City, Amerika’da App Store’da büyük başarı göstererek 1 numaraya çıktı.
App Store’daki ilk haftasında en fazla indirilen oyun olan Homer City’nin başarısının kendilerini çok mutlu ettiğini söyleyen Funpac Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Aksoy, “Funpac olarak mobil oyun yayıncılığına hızlı bir giriş yaptık. Amerika pazarına sunduğumuz ilk oyun olan Homer City, henüz ilk haftasında en çok indirilen oyunlarda 1 numaraya çıktı. Profesyonel bir ekip ve sağlam bir maddi yapının sahip olduğu deneyim, bilgi ve güçle oyun geliştiricilerin yanında yer alıyoruz. Rekabetçi bir ortamda oyun yapımcılarının üzerinden yükü alıyoruz, onlara sadece oyunlarına odaklanmak kalıyor” şeklinde konuştu.
Oyun yapımcılarına dünya çapında destek
Oyun geliştiricilerini uluslararası çapta desteklemeyi amaçlayan Funpac, bunun için önde gelen oyun stüdyolarıyla iş birliği yapıyor. Mobil oyun sektöründe deneyimli profesyonel bir ekip tarafından yönetilen Funpac, oyun geliştiricilerin pazardaki güçlü rekabet ortamından dolayı karşılaştıkları zorlu kriterleri aşmalarına yardımcı oluyor. Funpac, Mynet Games’in 2019’da Apple tarafından yayınlanan, en çok indirilen oyunlar listesinde PubG ve Subway Surfers ile birlikte ilk 3’te olan Kelime Savaşı’nı da geliştiren 50 kişilik ekibin tüm yazılım ve oyun tecrübesinden de yararlanarak; oyun yapımcılarına mentorluk, koçluk, oyun dizaynı ve pazarlamanın yanı sıra gerektiğinde kod yazımı gibi teknik destek de verebiliyor. Funpac, global bütçeli ama butik seviyede hizmet veren bir oyun yayıncısı olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.