Digital Report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
Digital Report Pro

IDC ve IFS Türkiye, ”Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi

Yazar: Barış Selman
09/02/2021
Kategori: Pro
IDC ve IFS Türkiye, ''Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

İçindekiler

  • 1 IDC ve IFS Türkiye, ”Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi
  • 2 IFS’in saha servis yönetimi gelirleri 2020 yılında yüzde 50 arttı
  • 3 Müşterilerine daha iyi hizmet veren şirketler kazanacak

IDC Türkiye ve IFS Türkiye iş birliğiyle saha servis yönetiminin müşteri deneyimi açısından taşıdığı kritik öneme dikkat çekmek için dijital olarak düzenlenen “Müşteri Deneyimini Saha Servis Çözümleri ile Geliştirmek” konulu dijital etkinlik 19 Ocak’ta gerçekleştirildi.

IDC ve IFS Türkiye, ”Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi

Pandemi sonrasında daha da kritik hale gelen saha servis hizmetlerine dikkat çekmek ve müşteri deneyimini geliştirmede oynadığı rolü ayrıntılı bir şekilde tartışmak üzere IDC Türkiye ve IFS Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Müşteri Deneyimini Saha Servis Çözümleri ile Geliştirmek” başlıklı etkinlikte sektörün önde gelen isimleri buluştu. IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk etkinlikte dijital dönüşüm ve saha servis çözümleri ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Pandemi sonrasında saha servis hizmetlerinin ne denli kritik bir konu haline geldiğini hatırlatan Öztürk, “IFS olarak bu alandaki uzmanlığımızı aktarabilmek ve pandemi sonrasında müşteri deneyimlerindeki dönüşüm ile beraber özellikle servis alanındaki dönüşümü, bu konunun uzmanları ile birlikte konuşmak istedik. Bu amaçla IDC Türkiye iş birliğiyle bu dijital etkinliği düzenledik” dedi.

Pandemi süresince şartlar ne olursa olsun müşterilerin yanında olan şirketlerin net bir şekilde fark yarattığını belirten Öztürk, sözlerine şöyle devam etti: “Ürünler arasındaki farklar azalırken servis hizmetleri daha önemli bir ayrıştırıcı haline geldi. Müşteri deneyimi daha iyi olan ürünler, kalitesi biraz daha iyi olan ürünlerden daha çok tercih edilmeye başlandı. İyi şirketler ve çok iyi şirketler arasındaki farklar bu dönemde ortaya çıktı. Pandemiye rağmen hizmet kalitesini daha da artıran şirketler ise büyük fark yarattı” dedi.

IFS’in saha servis yönetimi gelirleri 2020 yılında yüzde 50 arttı

Rakipsiz özellikleriyle dünya standartlarında planlama ve optimizasyon çözümleri sunan IFS, 2020 yılında gelirlerini yüzde 105 oranında artırarak Saha Servis Yönetimi alanındaki liderliğini sürdürdü. Diğer taraftan hizmet sektöründeki büyüme de devam ediyor. Şu anda dünya ekonomisinin yüzde 70’ini hizmet sektörü oluşturuyor. Yapılan araştırmalar, geleneksel olarak ürün odaklı işletmelerin hizmetten elde ettikleri gelir oranının önümüzdeki üç yıl içinde ikiye katlaması bekleniyor.

Müşterilerine daha iyi hizmet veren şirketler kazanacak

Hem mevcut işlerini büyüten hem de portföyünü özellikle satış sonrası hizmetlere ve yeni ürünlere genişletebilen şirketler değer üretecek ve rakiplerinden farklılaşacak. Yeni teknolojiler satış sonrası hizmetleri yeniden şekillendirecek ve hem müşteriler hem de şirketler bundan faydalanacak.

Pandemi süresince müşteri beklentilerinin de yeniden belirlendiğini ifade eden Öztürk, “Müşteriler artık daha hızlı, daha hassas ve daha özenli hizmet bekliyor. Bunların teknoloji aracılığıyla sunulmasına ve kullanmaya hazırlar. Müşterilerin beklentilerini karşılayamayan şirketlerin geleneksel yöntemlerle artık ayakta kalmaları imkansız. Müşteri deneyimini merkeze koyan, bir ürün veya hizmeti satın alma aşamasından başlayıp satış sonrasına devam ettiren kusursuz servis anlayışını benimseyen ve bu teknolojilere yatırım yapan şirketler ön plana çıkacak” dedi.

IDC ve IFS Türkiye, ''Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi
IDC ve IFS Türkiye, ”Müşteri deneyimini saha servis çözümleri ile geliştirmek” etkinliği gerçekleştirildi

Etkinlik, saha servis hizmetlerinin ve müşteri deneyimini geliştirmede oynadığı rolün ayrıntılı bir şekilde tartışıldığı panelle tamamlandı. Panelde IFS Türkiye CEO’su Ergin Öztürk’ün yanı sıra IDC Türkiye Araştırma Müdürü Ayşe Kaptanoğlu, BSH CIO’su Berke Menekli, İBB CIO’su Erol Özgüner, İSKİ CIO’su Tayfun İşbilen, Hayat Holding Kurumsal İş Çözümleri Grup Müdürü Ömer Manan, Karel Elektronik CTO’su Yaman Tunaoğlu, TAV Technologies Saha Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Aslantaş, Vestel Müşteri Hizmetleri Çözüm Merkezi Müdürü Burcu Taşdelen ve Zorlu Enerji CIO’su Fulya Bıçak Muştu yer aldı.

“Müşteri Deneyimini Saha Servis Çözümleri ile Geliştirmek” konulu dijital etkinliği IDCIFS2021! şifresiyle bu link üzerinden izleyebilirsiniz.

Etiketler: etkinlikIDCIDC TürkiyeIFS Türkiyemüşteri deneyimipandemiSaha Servis Çözümleri

İLGİLİ YAZILAR

IDC Türkiye Başkan Yardımcısı Nevin Çizmecioğulları kimdir?
Marka

IDC Türkiye Ülke Direktörü Nevin Çizmecioğulları, IDC Başkan Yardımcısı olarak atandı

Yazar: DIGITAL REPORT

International Data Corporation’da (IDC Türkiye)'de üst düzey bir atama gerçekleştirildi. Bilişim teknolojileri sektöründeki 18 yıllık deneyimi ile 2007 yılında IDC’ye...

Devamını oku
Pokémon GO Topluluk Günü etkinliği başlıyor
Teknoloji

Pokémon GO’nun Türkiye Topluluk Günü etkinliği bu hafta sonu İstanbul’da gerçekleşecek

Yazar: DIGITAL REPORT

Mart 2022 itibarıyla Türkçe dil desteğine kavuşan dünyaca bilinen mobil oyunun, Pokémon GO Topluluk Günü etkinliği bu kez İstanbul’da gerçekleşecek....

Devamını oku
Samsung'a 2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması'nda iki ödül birden
Marka

Samsung sunduğu müşteri deneyimi ile ödülleri topluyor

Yazar: DIGITAL REPORT

Samsung Türkiye, Awards International tarafından organize edilen “2022 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması’nda” bir kez daha birbirinden önemli ödüllerin sahibi oldu....

Devamını oku
Vodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 7 ödüle layık görüldü
Marka

Vodafone’a Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 7 ödül birden

Yazar: DIGITAL REPORT

Vodafone, kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren ve bu alanda önde gelen ödül programları arasında yer alan Türkiye Müşteri...

Devamını oku

SON YAZILAR

Spotify’dan yeni atak: Spotify Premium yeni aboneler için üç ay ücretsiz

Mac kullanıcıları dikkat: Zoom güvenlik açığı bilgisayarınızı savunmasız bırakıyor

Google for Doodle 2022’de 80 bin dolarlık ödül sahibini buldu

Apple, iPhone uygulamalarına daha fazla reklam getiriyor

Telegram’dan Premium üyelere özel yenilik: Premium üyelik hediye etme

Xiaomi’den yeni insansı robot: CyberOne

Turkcell ve YouTube’dan iş birliği: YouTube Premium sınırlı bir süre için ücretsiz

Google’dan Apple One’a rakip: Pixel Pass

Korsanların bilgisayarınıza sızmış olabileceğine dair 10 işaret

Mac kullanıcılarının her gün en çok karşılaştığı 3 siber tehdit

ÇOK OKUNANLAR

DALL-E 2 nedir?
Teknoloji

Yapay zeka görsel çılgınlığı: DALL-E 2

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?
Teknoloji

Steam otomatik açılma nasıl kapatılır?

Gençler, Akbank Fellowship Programı sürecinde iş dünyasına ilham verdiler
Girişim

Gençler, Akbank Fellowship Programı sürecinde iş dünyasına ilham verdiler

OMIX X400: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Omix “Teknolojiyi Mixle” temalı etkinliğinde yeni ürünlerini tanıttı

SON REHBERLER

Roblox sesli sohbet açma yolları

Pokemon GO Beedrill Mega Enerji nasıl alınır?

Instagram hikayede Reels videosunun tamamı nasıl paylaşılır?

En iyi Valorant karakterleri (Tier list): Ajanlar ve özellikleri

En iyi kayıtçı monitörler: Hangisi satın alınmalı?

Binance Crypto WODL cevapları (15 Ağustos)

God of War Ragnarök sızıntıları: Çıkış tarihi ve daha fazlası

Instagram Reels ile nasıl para kazanılır?

Mac için en iyi ücretsiz VPN uygulamaları

Rehber: Vivo telefonlarda uygulamaları gizleme

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • REHBER
  • YAZARLAR
  • DERGİ